محمدنژاد در تذکر شفاهی:

اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه به داد کشاورزی برسید|۸۰ تا ۹۰ درصد واحدهای تولیدی تعطیل است

نماینده مردم لنگرود در مجلس خواستار توجه جدی وزارت جهاد به حوزه کشاورزی و پیاده سازی سیاست های اقتصاد مقاومتی در این حوزه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، پرویز محمدنژاد قاضی محله در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۶ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر کشاورزی عنوان کرد: نمی‌دانم چه مقدار و چه اندازه از نقش کشاورز و حوزه کشاورزی و تأثیر آن بر اقتصاد باخبر هستید، مقام معظم رهبری از سال ۹۰ تا به امروز بارها به حوزه اقتصاد توجه داشتند و می‌دانستند که امروز چه بر سر ما خواهد آمد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی کتاب هزار صفحه‌ای و مقاله‌ای نامفهوم نیست که نتوان آن را خواند بلکه اقتصاد مقاومتی یعنی‌ ای مجلس، ای دولت، ای وزیر، ای معاون وزیر و‌ای همه کسانی که قدرت و امکانات در دست شماست، به داد محصولات کشاورزی از جمله برنج برسید و درآمد آن را به جای یکی از شیرهای نفت کشور بگذارید، مرکبات و حبوبات نیز چنین وضعیتی را دارند.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: وضعیت راه‌های چاف و چمخاله به تاراج رفته است و شما قول دادید که به این وضعیت رسیدگی کنید.

محمدنژاد قاضی محله خطاب به وزیر صنعت گفت: گویا اطلاع ندارید که حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد کارخانجات و واحدهای تولیدی تعطیل است، اگر امروز مشکل تولید در کشور وجود دارد دلیل آن همین مسئله است.

Share