سرمربی تیم داماش گیلان در گفتگوی اختصاصی با دیارمیرزا؛

اقامتگاه شهرداری رشت را در اختیار ما قرار دهند | با هفت بازیکن تستی قرارداد امضا کردیم

هرندی با بیان اینکه با هفت بازیکن تستی قرارداد امضا کردیم، اظهار داشت: اگر قرار است که بازیکنی بی‌کیفیت وارد تیم شود، بهتر است که از جوانان با انگیزه بومی با استعداد استفاده نماییم تا در آینده برای شهر و استان ما افتخارآفرینی کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امید هرندی، سرمربی داماش گیلان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیارمیرزا، در خصوص آخرین وضعیت باشگاه داماش گیلان اظهار کرد: چند وقت است که به شورای شهر و شهرداری رشت نامه زدیم تا محل اقامت شهرداری که سال‌های گذشته به باشگاه داماش داده می‌شد، در اختیار ما قرار گیرد اما متأسفانه این اتفاق تا کنون رخ نداده است.

وی همچنین ادامه داد: بازیکنان من که از شهرهای دیگر استان می‌آیند مکانی برای استراحت ندارند و متأسفانه شهرداری و شورای شهر رشت اقدامی در این زمینه نکردند؛ ما حاضریم این اقامتگاه در اختیار تیم ما قرار گیرد و اجاره آن را پرداخت کنیم.

هرندی افزود: من در قبال بازیکنان تیم خودم مسئول هستم و نمی‌خواهم بازیکنان من دچار مشکل شوند، بنابراین امیدوارم هرطوری که این اقامتگاه سال‌های گذشته به تیم داماش تعلق می‌گرفت در اختیار ما قرار گیرد.

آقای نوبخت کمال همکاری را با ما داشت

سرمربی تیم داماش گیلان در گفتگو با دیارمیرزا با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکلی که با کارون اروند پیش آمده، حل نشده است، گفت: آقای نوبخت کمال همکاری را با ما داشته است و در حال حاضر زمانی برای حل مشکل داده شده است که امیدواریم این مشکل در آینده نزدیک حل شود زیرا به دلیل پاره‌ای از مشکلات واریز پول کمی به تأخیر افتاد.

با هفت بازیکن تستی قرارداد امضا کردیم

وی با بیان اینکه با هفت بازیکن تستی قرارداد امضا کردیم، اظهار داشت: اگر قرار است که بازیکنی بی‌کیفیت وارد تیم شود، بهتر است که از جوانان با انگیزه بومی با استعداد استفاده نماییم تا در آینده برای شهر و استان ما افتخارآفرینی کنند.

هرندی همچنین با تأکید بر اینکه استفاده از بازیکن سفارشی در خون من نیست، اظهار داشت: بازیکنانی که بدرد تیم من نخوردند را جذب نخواهم کرد.

وی در پایان اظهار داشت: پست‌هایی که نیاز به بازیکن دارم را به مدیرعامل اعلام می‌کنم ایشان نفرات مدنظر خود را به من معرفی می‌کنند در صورتی تأیید بنده این بازیکنان به تیم اضافه می‌شوند در غیر اینصورت به هیچ وجه بازیکنی را وارد تیم نمی‌کنم.

Share