فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

استراحت سارقان منازل رشت در ویلای لاکچری پس از سرقت ۵ میلیاردی!

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری سارقان ۵۰ میلیارد ریالی در یک ویلای لاکچری در یکی از استان‌های مرکزی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری سارقان ۵۰ میلیارد ریالی در یک ویلای لاکچری در یکی از استان‌های مرکزی کشور خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل مسکونی در شهرستان رشت، دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار کارآگاهان آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه با تحقیقات همه جانبه پلیسی و بررسی سرنخ‌ها، سرانجام کارآگاهان آگاهی سرنخی از سارقان بدست آوردند افزود: با توجه به غیربومی بودن سارقان، ماموران عملیات ویژه آگاهی ضمن اخذ نیابت قضائی در قالب ۳ تیم به سه استان کشور اعزام شدند.

وی به دستگیری سه سارق حرفه‌ای ۲۴.۲۷ و ۳۲ساله در یک ویلای مجلل در یکی از استان‌های مرکزی اشاره کرد و بیان داشت: دو سارق دیگر این پرونده نیز توسط پلیس آگاهی استان البرز به جرم سرقت دستگیر شده‌اند.

سردار ملکی با بیان اینکه سارقان دستگیر شده سابقه‌دار هستند اظهار داشت: از مخفیگاه متهمان مقداری طلای سرقتی و ابزار و ادوات سرقت کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه سارقان فقط از یک منزل مسکونی در رشت حدود ۵۰ میلیارد ریال اموال با ارزش سرقت کرده‌اند بیان داشت: تحقیقات پلیس برای تکمیل جزئیات و تعداد سرقت‌های انجام شده توسط متهمان و همچنین دستگیری متهم متواری این پرونده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان به تشکیل پرونده برای متهمان اشاره کرد و از مردم خواست، از نگهداری وجه نقد، دلار، اشیاء قیمتی، طلا و زیورآلات، اسناد و مدارک و اوراق بهادار با ارزش و مهم در منزل خودداری کرده و هنگام ترک منزل وسایل گران‌بهای خود را به صندوق امانات بانک یا افراد مورد اعتماد بسپارند.

Share