افق های جدید همکاری منطقه آزاد انزلی و ملوان؛

از اسپانسری ملوان در لیگ دسته یک تا مشارکت در احداث کمپ تمرین

در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با مدیرعامل باشگاه ملوان بندر انزلی صورت گرفت: افق های جدید همکاری در قالب اسپانسری،منابع درآمدی پایدار و ساخت کمپ تمرینی.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پژمان نوری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان بندر انزلی با محمد ولی روزبهان، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان دیدار کرد و در خصوص محورهای همکاری دو طرف به گفتگو پرداختند.

براین اساس در این گفتگو دو طرف با اشاره به سابقه همکاری مشترک سازمان با تیم ملوان به عنوان یکی از محبوب ترین تیم های شمال کشور که منجر به نتایج درخشانی همچون حضور در فینال جام حذفی کشور شد، بر لزوم استمرار همکاری ها در جهت توسعه ورزش حرفه ای منطقه و استان تصریح کردند.

بنابراین گزارش در این دیدار توافق شد که در خصوص کمک مالی و اسپانسری تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در جریان بازیهای لیگ دسته یک از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی در قالب تفاهم‌نامه مشترک تسریع شود و مشارکت دو طرف در احداث کمپ تمرین های تیم ملوان در محدوده منطقه با همکاری این سازمان، شناسایی منابع درآمدی پایدار برای تیم ریشه دار ملوان با همکاری این منطقه از طرفی همچون ایجاد فرصت های سرمایه گذاری یا سرمایه گذاری در حوزه های تخصصی با امکان استمرار و افزایش منابع درآمدی و سودآوری، در دستور کار قرار گیرد.

راهبرد سازمان منطقه آزاد انزلی در زمینه کمک به تیم های ورزشی شناسنامه داری چون ملوان، استقلال مالی از طریق فرآهم نمودن فرصت های درآمدزایی با مشارکت بخش خصوصی در حوزه های مختلف داخلی و خارجی است تا مسیر جذب و پرورش استعدادهای ورزش قهرمانی استان در سطح ملی و بین المللی تداوم یابد.

Share