در نشست شهردار با فرماندار رشت عنوان شد؛

اداره یک شهر ۸۰۰ هزار نفری کار آسانی نیست | به دنبال اعمال مدیریت واحد شهری باشیم

احمدی با اشاره به جمعیت ۸۰۰ هزار نفری رشت بیان داشت: اداره یک شهر با ۸۰۰ هزار نفر جمعیت با سلایق مختلف فرهنگی، اجتماعی و… کار آسانی نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشست شهردار رشت با فرماندار و جمعی از معاونین فرمانداری شهرستان رشت برگزار شد.

سید محمد احمدی شهردار رشت در این جلسه با اشاره به اینکه شهرداری به مشارکت و کمک همه دستگاه‌های اجرایی نیازمند است، اظهار کرد: در سایه مشارکت و همدلی شهرداری و سایر دستگاه‌های اجرایی بسیاری از مشکلات و مباحث شهری حل می‌شود.

وی با اشاره به جمعیت ۸۰۰ هزار نفری رشت بیان داشت: اداره یک شهر با ۸۰۰ هزار نفر جمعیت با سلایق مختلف فرهنگی، اجتماعی و… کار آسانی نیست.

شهردار رشت به ضرورت مشارکت و تعامل سایر دستگاه‌های اجرایی با شهرداری رشت تاکید کرد و یادآور شد: نباید همه تقصیرها را بر سر شهرداری گذاشت.

احمدی با اشاره به پروژه احداث دستگاه زباله سوز بیان کرد: این پروژه متعلق به کل استان گیلان است و نیازمند مساعدت ویژه دولت برای تأمین اعتبار مورد نیاز برای احداث این پروژه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: ان شالله بتوانیم در سایه تعامل و همدلی آثار خوب برجای گذاشته و بهترین‌ها را برای مردم رقم زنیم.

علی فتح اللهی فرماندار رشت در دیدار با شهردار رشت با تبریک انتخاب وی از سوی اعضای شورای شهر رشت، اظهار داشت: بسیار خرسندم که شخصی با تجارب ارزنده در بخش‌های مختلف مدیریتی شهرستانی و استانی بر مصدر مدیریت شهر رشت به عنوان بزرگترین شهر شمال کشور قرار گرفته است.

وی با اشاره به مشکلات و مسائل مختلف حوزه شهری شهرستان رشت، تصریح کرد: اگر به معنای اساسی پیگیر رفع مشکلات شهری هستیم، باید به دنبال اعمال مدیریت واحد شهری و توسعه اختیارات شهرداری‌ها باشیم.

فرماندار رشت بابیان اینکه شهرداری از جمله دستگاه‌هایی است که خدمات آن در لحظه برای عموم مردم قابل لمس و مشهود است، افزود: با توجه به اینکه جمعیت اعظم مردم شهرستان رشت در شهر رشت زندگی می‌کنند و بسیاری از مردم استان نیز جهت پیگیری مسائل روزمره خویش از شهر رشت خدمات دریافت می‌کنند، همه دستگاه‌های اجرایی باید به شهرداری رشت در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان کمک کنند.

Share