سید تقی موسویان مطرح کرد؛

آقای نوبخت اجازه ندهید با شهرستان کمتر توسعه یافته شفت به عنوان مرکز کارآموزی برخورد شود!

سید تقی موسویان فعال سیاسی شهرستان شفت در پی زمزمه تغییر فرماندار شهرستان شفت در یادداشتی نوشت: جناب آقای دکتر نوبخت اجازه ندهند با این شهرستان کمتر توسعه یافته بعنوان مرکز کارآموزی برخورد شود!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید تقی موسویان فعال سیاسی شهرستان شفت در پی زمزمه تغییر فرماندار شهرستان شفت در یادداشتی نوشت:

ایام تبلیغات انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، مصادف با سفر کاندیداهای محترم به استانها بود. بنده به اتفاق جمعی از رفقا جهت استقبال از دکتر ولایتی به فرودگاه رفتیم و سپس در مهدیه رشت جهت استماع سخنرانی ایشان حضور پیدا کردیم.
همان شب که از تلویزیون نظاره‌گر اخبار بودم، متوجه شدم آقای دکتر روحانی به گیلان سفر کرده‌اند و تنها روحانی که جهت استقبال از ایشان حضور دارند مرحوم حجت الاسلام سید مهدی موسوی واعظ (امام جمعه موقت و امام جماعت مسجد جامع ولی عصر(عج) شفت می باشد.
در ذهنم این سؤال متبادر شد که با وجود این همه روحانی در مرکز استان، فقط حاج آقا موسوی حضور دارند و با ادله سادات بودن یا سابقه مبارزاتی ایشان در قبل از انقلاب خودم را قانع کردم. بعد متوجه شدم جناب آقای دکتر نوبخت از آقای موسوی درخواست کردند و ایشان نیز بخاطر دوستی با آقای نوبخت به استقبال آقای روحانی تشریف برده بودند.
بعداز پیروزی دکتر روحانی در انتخابات گمانم این بود که به دو دلیل برای شهرستان شفت اتفاقات خوبی خواهد افتاد؛ یکی اینکه همسر آقای دکتر نوبخت شفتی هستند و جایگاه ایشان در دولت و از طرف دیگر دکتر روحانی رئیس جمهور محترم بخاطر آن همراهی تنها روحانی شهرستان شفت مرحوم حاج آقای موسوی یک نگاه ویژه‌ای به این شهرستان خواهند داشت.
متأسفانه ما در همان سال ابتدایی ریاست جمهوری آقای روحانی، حاج آقا موسوی را از دست دادیم!
چند ماه بعد از رحلت مرحوم حاج آقای موسوی، ریاست محترم جمهوری به استان گیلان سفر نمودند و گمان بنده بر این بود که آقای دکترنوبخت یا اعضای ستاد دوران انتخابات حتما به رئیس جمهور یاد آوری می‌کنند که حاج آقا موسوی در سفر تبلیغاتی از شما استقبال نمودند و امروز در قید حیات نیستند و به احترام آن فداکاری و از خودگذشتگی تا سر مزارش برای فاتحه حضور پیدا نماییم.
آن اتفاق هرگز نیفتاد و فرضیه بعدی من این بود که آقای روحانی در دیدار با روحانیت استان از ایشان یاد می‌کنند، گویا برنامه کاری زیاد بود و این اتفاق هرگز محقق نشد!
اکنون که ۷ سال از عمر کاری دولت می‌گذرد و شفت با اعلام وزارت کشور بعنوان یکی از ۳۱ شهرستان توسعه نیافته کشور معرفی گردیده است و این می‌تواند شروع یک اتفاق مهم در مسیر پیشرفت و توسعه همه جانبه شهرستان باشد. مطلع شدیم فرماندار تهرانی (اصالتا لاهیجانی) و رزمنده ۱۴ساله دوران دفاع مقدس از این شهرستان می‌رود و این در حالی است که طی این هفت سال ۳ فرماندار در این شهرستان منصوب گردیدند که اولین تجربه فرمانداریشان بود و هر کدام آمدند و وعده‌هایی دادند و قبلی را به کم کاری متهم و در حد حرف باقی ماندند!
این اتفاق طی ادوار متمادی نشانگر آن است که شفت به جهت نزدیک بودن به مرکز استان باید بعنوان شهرستان آموزشی باقی بماند و لیست فرمانداران شفت از سال ۱۳۷۴ تا کنون خود مبین این ادعا است:

۱-آقای خاکی اهل گرگان، معاون فرماندار فومن از دولت آقای هاشمی
۲-آقای صبوری اهل سیاهکل، شهردارکوچصفهان از دولت آقای خاتمی
۳-آقای احمدزاده نانوا اهل یزد، معاون فرماندار فومن از دولت آقای خاتمی
۴- آقای هاتفی اهل تالش (هشتبر)، معاون فرماندار فومن از دولت آقای خاتمی
۵-آقای اسماعیل‌پور اهل رودبار (منجیل)، معاون صدا و سیمای مرکز گیلان از دولت آقای احمدی نژاد
۶-آقای آقاجانی اهل سیاهکل، فرماندار رضوانشهر از دولت آقای احمدی نژاد
۷-آقای شفیعی اهل رشت، کارمند استانداری از دولت آقای احمدی نژاد
۸-آقای محمودی اهل لشت نشاء، بخشدار مرکزی رشت از دولت آقای روحانی
۹- آقای محسنی اهل آستانه اشرفیه، معاون فرماندار فومن از دولت آقای روحانی
۱۰- آقای موسوی اهل تهران، بخشدار یکی از شهرستانهای تهران از دولت آقای روحانی.

حال مردم شهرستان شفت در پایان این دولت باید به استقبال چهارمین فرماندار برود!
اگر قرار است برای یازدهمین بار فرماندار بی‌تجربه در این شهرستان سکاندار باشد (یک دلیل توسعه نیافتگی شهرستان همین فرمانداران کم تجربه بود) بهتر است برای یکی از فرزندان همین شهرستان ابلاغ زده شود، حداقل بعد گذشت ۲۵ سال شهرستان یکی از نیروهای بومی سکاندار فرمانداری باشد.
اعضای محترم ستاد انتخاباتی جناب آقای دکتر روحانی در شهرستان و مدیرانی که در استان در این دولت صاحب نفوذ هستند و اصالتا شفتی اند؛ آقایان مقدم معاون استاندار، محمدی ملاسرایی رئیس سازمان برنامه بودجه استان، صابر فرماندار آستارا، دکتر سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی و در رأس همه جناب آقای دکتر نوبخت اجازه ندهند با این شهرستان کمتر توسعه یافته بعنوان مرکز کارآموزی برخورد شود!

جناب آقای بهروزی فر نماینده محترم مردم شهرستان‌های فومن و شفت به وعده‌های خود در انتخابات عمل نمایید، دیگر برای مردم پذیرفتنی نیست. با مشورت دوستان خود راهی بیابید که شهرستان را از این لیست سیاه خارج کند.
در ادامه باید عرض کنم چند ماه به پایان دولت باقی نمانده بهتر است جناب آقای زارع استاندار محترم با رعایت پروتکل بهداشتی به شهرستان تشریف بیاورند و درجلسه‌ای از مدیران شهرستان سؤال بفرمایند که محل سکونتشان کجاست؟ اگر چه مدیران در پاسخ به شما جواب خواهند داد در ۲۰ کیلومتری شفت مرکز استان نشستیم! شاید بخاطر بیماری کرونا فاصله را رعایت…! شاید برای رفاه حال خانواده…!
آقای استاندار، ۹ ماه پیش برای آقای موسوی بخشدار یکی از شهرستانهای تهران برای این شهرستان ابلاغ زده شد و هنوز جوهر امضاء شما خشک نشده است! چه اتفاقی افتاده…!؟ اشتباه کردید!
پیشنهاد میکنم، حداقل شما با دوستان همسوی خودتان در شهرستان شفت که سهمی در انتخاب دولت داشتند برای انتصاب بعدی مشورت شود تا قدری از این کم کاری که طی این ۷ سال گذشته برای شهرستان جبران گردد.

Share