مشاور رسانه‌ای نماینده خبرگان رهبری گیلان خبر داد:

آزادی ۲۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با همت آیت‌الله اشکوری

سیدرضا میرپور، مشاور رسانه‌ای آیت‌الله اشکوری اظهار کرد: به همت آیت‌الله اشکوری موجبات آزادی تعداد ۲۵ نفر با پرداخت مبلغ یک میلیارد و هفتصد و نود میلیون ریال به همراه ۱۳ سکه تمام بهار آزادی برای آزادسازی زندانیان به ستاد دیه استان گیلان فراهم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیدرضا میرپور، مشاور رسانه‌ای آیت‌الله اشکوری گفت: به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) تاکنون به همت آیت‌الله اشکوری و همکاری مدیرکل دادگستری استان گیلان و رئیس ستاد دیه و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در خصوص آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، نماینده خبرگان رهبری گیلان موفق به فراهم نمودن موجبات آزادی تعداد ۲۵ نفر با پرداخت مبلغ یک میلیارد و هفتصد و نود میلیون ریال به همراه ۱۳ سکه تمام بهار آزادی برای آزادسازی زندانیان به ستاد دیه استان گیلان فراهم شد.

مشاور رسانه‌ای نماینده خبرگان رهبری گیلان با بیان اینکه بسیاری از زندانیان به دلیل محرومیت و استضعاف در زندان هستند و آیت‌الله اشکوری نسبت به این محرومین احساس وظیفه می‌کند، گفت: افراد آزاد شده همگی جزو محکومین جرائم غیرعمد و مالی بودند که متوسط محکومیت این افراد، کمتر از ۴۰۰ میلیون ریال است و در میان آن‌ها، فردی را هم داشتیم که تنها به خاطر ۶ میلیون ریال محبوس بود که خوشبختانه آزاد شد.

میرپور اضافه کرد: از ۲۵ زندانی جرایم غیرعمد که به همت نماینده محترم خبرگان رهبری گیلان آزاد شدند، ۱۳ نفر از آن‌ها بخاطر مهریه در زندان بودند که با تلاش آیت‌الله اشکوری آن‌ها نیز آزاد شدند.

وی افزود: از میان زندانی‌های آزاده شده جرائم غیر عمد، ۵ نفر از آن‌ها بانوان بودند که بخاطر دین در زندان به سر می‌بردند که آزاد شدند.

مشاور رسانه‌ای نماینده خبرگان رهبری گیلان در مورد اقدامات تاثیرگذار قوه‌قضائیه استان گیلان در آزادسازی این زندانیان، خاطرنشان کرد: با درایت و همکاری مدیرکل محترم دادگستری استان گیلان جناب آقای حجت‌الاسلام خلیلی مقدمات آزادسازی این زندانیان فراهم شد و همین طور از زمانی که در کسوت مدیرکل دادگستری استان گیلان منصوب شدند مردم شهیدپرور گیلان شاهد روحیه انقلابی و ضدفساد مدیرکل دادگستری استان گیلان هستند.

Share