رادنی دیدار خبر داد؛

۶ متقاضی برای خرید سپیدرود رشت | زمان مهمترین دشمن سپیدرود است

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت گفت: شش گروه متقاضی خرید امتیاز باشگاه سپیدرود رشت هستند که هم اینک وضعیت هر گروه در حال بررسی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رادنی دیدار روز سه شنبه در مصاحبه اختصاصی با ایرنا اظهار داشت: از متقاضیان خرید امتیاز باشگاه سپیدرود رشت می توان به حضور مدیرعامل یک شرکت تجاری و مالک یک کارخانه لبنیاتی اشاره کرد و البته سایر متقاضیان خرید امتیاز این باشگاه، افرادی هستند که با فوتبال و همچنین باشگاه سپیدرود رشت آشنایی دارند.

وی ادامه داد: به هرحال هم اینک شرایط این ۶ گروه توسط کمیته ویژه ای در حال بررسی است و امیدواریم که هرچه زودتر تکلیف مدیریتی و وضعیت باشگاه سپیدرود رشت مشخص شود تا این تیم آماده حضور در رقابت های لیگ دسته دوم شود.

وی بیان کرد: هم اینک زمان مهمترین دشمن تیم فوتبال سپیدرود رشت است چون هم اینک تکلیف این تیم مبهم است و روزها نیز همچنان سپری می شود که این تیم در رقابت های فصل آتی لیگ دسته دوم با چه گروه کادر فنی و با چه بازیکنانی در لیگ حضور خواهد یافت.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: البته با مشخص شدن وضعیت مالکیتی و خریدار جدید، این مشکلات نیز به طور حتم به زودی برطرف خواهد شد و امیدواریم که هر شخص و گروهی که بتواند مشکلات این تیم قدیمی و پرطرفدار را برطرف کند، این باشگاه را در اختیار بگیرد.

دیدار خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات مدیرتی این باشگاه، متاسفانه تعدادی از بازیکنان قرارداد خود را به طور یکجانبه فسخ کرده اند و از تیم جدا شده اند که وضعیت کنونی به هیچ وجه مساعد نیست اما طرفداران این تیم امیدوارند که با واگذاری امتیاز این باشگاه، تمامی مشکلات سپیدرود برطرف شود.

قرار است کمیته ای با هماهنگی فرمانداری شهرستان رشت، اداره کل ورزش و جوانان استان، هیات فوتبال گیلان و حوزه نظارتی و امنیتی و نماینده دادستانی تشکیل و در خصوص مالکیت این تیم تصمیم گرفته شود و همچنین وضعیت مالی و امنیتی خریداران در کمیته مذکور بررسی می شود.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور حضور داشت، با قرار گرفتن در رتبه هفدهم جدول رده بندی ۱۸ تیمی این مسابقات ، به رقابت های لیگ دسته دوم کشور سقوط کرد.

Share