مدیر کل اوقاف گیلان خبر داد؛

کمک ۲ میلیارد تومانی یک خیر به امامزادگان آستارا | نصب گلدسته های امامزادگان در هفته وقف

علیزاده گفت: یک خیر بزرگوار به نام رحیم قربانی قریب به ۲ میلیارد تومان برای مجموعه پروژه ها به ساخت و تکمیل این بقعه کمک کرده‌اند که صمیمانه از ایشان و تمام خیرین و مردم آستارا سپاسگزاریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان در سفر یک روزه به بندر مرزی آستارا از پروژه‌های عمرانی امامزادگان قاسم و ابراهیم این شهرستان بازدید کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین ستار علیزاده، سازمان اوقاف را برنامه محور دانست و گفت: پیشرفت برنامه‌های سالانه اوقاف توسط تیم بازرسی در تمام شهرستان‌ها رصد شده و نظارت ها در خصوص پروژه ها به دقت انجام می‌گیرد.

علیزاده تکمیل پروژه‌های بقعه متبرکه امامزادگان قاسم و ابراهیم را از دغدغه‌های مهم مردم آستارا دانست و بیان کرد: کاشی کاری، آینه کاری و عملیات عمرانی ۷۰۰ مترمربع از فضای درون ضریح امام زادگان تا ۶ ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: در هفته وقف امسال دو عدد گلدسته بقعه متبرکه امامزادگان آستارا با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومانی نصب و بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به دیگر عملیات اجرایی در این بقعه متبرکه اظهار کرد: بتن‌ریزی حسینیه و شبستان حرم به مساحت ۱۸۰۰ مترمربع از هفته گذشته در حال تکمیل است و بنا به گزارش رئیس اداره اوقاف آستارا تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به میزان هزینه‌های پروژه های امامزادگان قاسم و ابراهیم بیان کرد:در سال جاری بیش از ۲ میلیارد تومان از محل نذورات و کمک خیرین برای این پروژه هزینه اعتبار شده است که یک خیر بزرگوار به نام رحیم قربانی قریب به ۲ میلیارد تومان برای مجموعه پروژه ها به ساخت و تکمیل این بقعه کمک کرده‌اند که صمیمانه از ایشان و تمام خیرین و مردم آستارا سپاسگزاریم.

علیزاده با اشاره به مجموعه اعتبارات پروژه‌های اوقاف گیلان عنوان کرد: در سال جاری ۳ میلیارد تومان از محل تملک دارایی برای تعمیرات و پروژه‌های عمرانی بقاع متبرکه و مساجد گیلان اختصاص پیدا کرده که ۱۰۰ درصد آن جذب شده است.

وی ادامه داد: مجموع اعتبارات پروژه‌های عمرانی بقاع متبرکه گیلان بیش از ۱۵ میلیارد تومان از محل نذورات خیرین کمک‌های مردمی در قالب طرح مودت تا به امروز بوده است.

Share