معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رشت وعده داد؛

پرداخت تسهیلات کم بهره جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی رشت

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رشت از پرداخت تسهیلات کم بهره جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه فرعی اقتصاد مقاومتی با موضوع انعقاد تفاهم نامه همکاری با صندوق کارافرینی امید جهت نوسازی و بازسازی ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری به ریاست سیده زهرا میراعلمی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رشت برگزار گردید.

سیده زهرا میراعلمی با اشاره به برگزاری جلسه با مدیرعامل صندوق کارافرینی امید کشور و مصوبات آن، گفت: فرمانداری شهرستان در راستای افزایش اشتغال در شهرستان تمهیدات لازم جهت حضور آقای دکتر نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارافرینی امید کشور را فراهم کرد و موضوعات مختلفی در این جلسه مطرح گردید.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان رشت، فرسودگی ناوگان حمل و نقل در رشت را زیبنده این شهر ندانست و افزود: یکی از درخواستهای فرمانداری اختصاص تسهیلات کم بهره برای تاکسیرانان و سایر افراد فعال در حوزه حمل و نقل درون شهری و برون شهری بود که مورد موافقت مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور، قرار گرفت.

گفتنی است این جلسه با حضور نمایندگان شهرداریٰ و ادارات راهداری، پایانه و حمل و نقل عمومی، کمیته امداد، سازمان حمل بار و مسافر شهرداری و تعاونی تاکسیرانان رشت برگزار شد و در این جلسه مقرر شد سازمان حمل بار و مسافر شهرداری و اداره پایانه ضمن شناسایی تعداد واجدین شرایط اسقاط؛ در خصوص انعقاد تفاهم نامه همکاری اقدامات لازم را انجام دهند.

Share