با اعلام دبیرکل؛

میزبان فینال لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای‌اف‌سی) به همراه فدراسیون فوتبال قطر امروز (جمعه) تایید کردند که فینال لیگ قهرمانان سال جاری در دوحه قطر برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به دنبال اتمام موفقیت‌آمیز رقابت‌های منطقه غرب آسیا و همچنین آماده سازی قطر برای میزبانی از رقابت‌های منطقه شرق در ماه آتی، ای‌اف‌سی تاکید کرد که فدراسیون فوتبال قطر تمامی ظرفیت‌های موردنیاز و همچنین زیرساخت های بهداشتی را برای برگزاری فینال برآورده کرده است.

«داتو ویندسور جان» دبیرکل ای‌اف‌سی در این‌باره گفت: بی‌شک پاندمی کووید-۱۹ تصمیم‌گیری در مورد ورزشگاه دیدار فینال این دوره را پیچیده‌تر کرده به ویژه در این برهه از ابهام در مورد سفر و محدودیت‌های بهداشتی. علاوه بر این محدودیت‌های بی‌شمار، ای‌اف‌سی همچنین قصد داشت تا از اصل حائز اهمیت بازی جوانمردانه حفاظت کند. امسال برخلاف سال‌های گذشته، فینال تک بازی خواهد بود و بنابراین لازم بود تا اطمینان حاصل کنیم که برتری غیرمنصفانه‌ای به تیم یا کشوری تعلق نمی‌گیرد.

دیدارهای منطقه غرب با صعود پرسپولیس ایران به فینال به پایان رسید و دیدارهای منطقه شرق نیز از ۱۸ نوامبر (۲۸آبان‌ماه) آغاز خواهد شد.

دیدار فینال نیز ۱۹ دسامبر (۲۹ آذرماه) برگزار خواهد شد.

Share