امام جمعه لاهیجان مطرح کرد:

مگر نماینده چقدر حقوق می گیرد؟ | رودبنه بی مهری دیده و هنوز با پیشرفت فاصله دارد

حجت‌الاسلام سلیمانی ضمن لزوم هشیاری دستگاه دیپلماسی و اینکه آمریکا در مخمصه بازی دو سر باخت و فعال کردن مکانیسم بی خاصیت ماشه است، گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی هم قسم شدند و دستگاه دیپلماسی نباید فریب این تله سیاسی را بخورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت‌الاسلام «سید جواد سلیمانی» در خطبه های نماز جمعه که در مسجد جامع بخش رودبنه برگزار شد، گفت: دفاع مقدس کارگاه عظیمی  برای ظرفیت های نهفته ملت ما بود و امروز مهندسی جنگ ما در بسیاری از دانشکده های نظامی دنیا تدریس می شود. اگر دفاع مقدس نبود این ظرفیت ها و دستاوردها بروز و ظهور پیدا نمی کرد.

امام جمعه لاهیجان دفاع مقدس را نماد مقاومت فعال دانست و تصریح کرد: امروز در گام دوم نیاز به مقاومت فعال داریم ما نباید غافل شویم و جواب تهدید را باید با تهدید دهیم و به هیچ کشوری تجاوز نخواهیم کرد و به هیچ کشوری هم پیشنهاد جنگ نخواهیم داد اما مقاومت خواهیم کرد و دشمن نباید جرات دست بردن به ماشه را پیدا کند.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به لزوم هوشیاری دستگاه دیپلماسی و اینکه آمریکا در مخمصه بازی دو سر باخت و فعال کردن مکانیسم بی خاصیت ماشه  است، افزود: آمریکا با تمام تهدیدات خود در مجامع بین المللی شکست خورد آیا این شکست و عدم همراهی اتحادیه اروپا و شورای امنیت نیاز به جشن و پایکوبی دارد؟ ما باید هوشیاری خود را در چنین شرایطی حفظ کنیم مگر تهدیدی لغو شده بود که باید برگردد؟

امام‌ جمعه لاهیجان ادامه داد: اوایل برجام چند گشایش حاصل شده بود اما آمریکای خبیث با خروج از برجام و اتحادیه اروپا خبیث تر با قایم موشک بازی های خود، نفت، دارو و صنعت غذایی ما را تحریم کرده و مردم را گرفتار کردند امروز باید بیش از گذشته بیدار باشیم.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه دشمن، جمهوری اسلامی را رقیب تمدنی خود می‌داند، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی با یکدیگر هم قسم شدند و دستگاه دیپلماسی نباید فریب تله سیاسی را خورد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه  این روزها مجلس انقلابی به حاشیه سپرده شده و تحویل دنا پلاس به نمایندگان و‌ پس دادن سوئیچ دنا‌پلاس توسط برخی از نمایندگان محور شده، افزود: ما باید واقع بین باشیم و بدانیم که  نماینده برای بازدید از حوزه انتخابیه نیاز به خودرو دارد، مجلس های قبلی در ادوار گذشته هم ماشین در اختیار داشتند و نماینده در تراز وزیر است و از خدمات کشوری برخوردار می شود و خودرو هم از طرفی ایرانی است ایکاش این خودروها برای مجلس باشد و کسر هشت و نیم میلیونی بابت دنا پلاس و بعد سه سال سند به نام خوردن زیبنده نیست و مگر نماینده چقدر حقوق می گیرد؟ اگر اینطوری باشد مردم حق دارند در این اوضاع بی مدیریتی به مردم حق دهید.

امام جمعه لاهیجان ادامه داد: از طرفی عده‌ای هم سو استفاده کردند و در عین حال که با شفاف سازی موافق هستیم اما علیه مجلس انقلابی و نماینده سخن گفتن را نمی پسندیم و درخواست ما از هیئت رئیسه این است که شفاف سازی کنند. ما با ارائه خدمات به نماینده ها موافق هستیم اما شفافیت را فراموش نکنید.

وی در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه انقلاب لاهیجان بخش عمده ای از آن به فداکاری های مردم رودبنه برمی گردد، گفت: رودبنه بی مهری هایی دید و هنوز با پیشرفت فاصله دارد اما مردم رودبنه حد و قدرشان بیشتر از اینهاست.

گفتنی است، درخواست از بزرگان برای میدان دادن به جوانان رودبنه، ایجاد شبکه اطلاعاتی با امام‌جمعه، رصد مشکلات از تربیون، ایجاد مجمع خیرین بزرگ در رودبنه، درد و رنج کشاورز از دیگر مواردی بود که امام جمعه از مسئولان شهرستان تقاضا کرد که به این شهر نگاه ویژه داشته باشد.

Share