فرماندار رشت تاکید کرد؛

مسیر سواحل و تفرجگاه های رشت مسدود می شود | برخورد قانونی با هنجارشکنان

فرماندار رشت با هشدار در خصوص بحرانی شدن وضعیت شهرستان رشت در صورت ازدحام حضور گردشگران، گفت: در همین راستا کلیه مسیرهای ورودی سواحل و تفرجگاه‌های شهرستان رشت در تعطیلات پیش رو مسدود می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی فتح اللهی در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان رشت با بیان اینکه این شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، از سایر هموطنان خواست: با توجه به در پیش بودن موج سوم کرونا وعدم وجود تخت خالی بیمارستانی، به شهرستان رشت سفر نکنند.

وی با اشاره به اینکه هر گونه تجمع و ازدحام جمعیت ناشی از ورود گردشگران و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، می‌تواند وضعیت شهرستان رشت رابه طور مجدد بحرانی نماید، گفت: در همین راستا در ایام اربعین حسینی و تعطیلات پیش رو، کلیه مسیر ورودی سواحل و تفرجگاه‌های شهرستان مسدود می‌شود.

فرماندار رشت با تاکید بر لزوم حفظ شعائر دینی و حرمت ایام اربعین حسینی، خاطرنشان کرد: با افراد هنجارشکنی که با نادیده انگاشتن ارزش‌های جامعه، اقدام به حرمت‌شکنی و هنجارشکنی در سطح تفرجگاه‌ها کنند، برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

گفتنی است شهرستان رشت دارای ۲۳ کیلومتر نوار ساحلی در بخش‌های خمام، خشکبیجار و لشت نشاء است که ۱۱ روستای ساحلی را در برمی گیرد.

Share