رئیس پلیس فتا گیلان خبر داد:

مزاحمت برای پزشک جوان در اینستاگرام | متهم ۲۷ ساله در فومن دستگیر شد

سرهنگ ایرج پورمستمند، رئیس پلیس فتا استان گیلان از دستگیری عامل ایجاد تهدید و مزاحمت در شبکه اجتماعی‌ اینستاگرام برای دکتر جوان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس فتا استان گیلان از دستگیری عامل ایجاد تهدید و مزاحمت در شبکه اجتماعی‌ اینستاگرام برای دکتر جوان خبر داد.

سرهنگ ایرج پورمستمند با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت پزشکی جوان مبنی بر ایجاد مزاحمت اینترنتی توسط شخصی ناشناس در شبکه اجتماعی اینستاگرام و ارسال مطالب تهدیدآمیز برای وی، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: کارشناسان پلیس فتا با توجه به حساسیت موضوع با اقدامات فنی و تخصصی، متهم ۲۷ ساله این پرونده را در شهر فومن شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم پس از دستگیری با توجه به ادله و مستندات پرونده لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابی خود اقرار کرد.

سرهنگ پورمستمند تصریح کرد: در بررسی‌ها و تحقیقات به‌ عمل ‌آمده مشخص شد متهم صرفاً به دلیل خصومت شخصی با شاکی دست به چنین کاری زده که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی ضمن هشدار به افرادی که اقدام به ایجاد مزاحمت و تهدید شهروندان در فضای مجازی می‌کنند اذعان داشت: پلیس فتا برابر قانون جرائم رایانه‌ای با خاطیان برخورد جدی می‌کند.

رئیس پلیس فتا استان گیلان در پایان گفت: شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک در فضای مجازی، آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ثبت گزارش‌های مردمی با ما در میان بگذارند.

Share