سیدمحمدی در مراسم معارفه شهردار صومعه سرا؛

مدیریت شهری پاسخگوی مطالبات مردم باشد | شهرداری با نوآوری سیمای شهر را متحول کند

فرماندار شهرستان صومعه سرا با بیان اینکهمدیریت شهری پاسخگوی مطالبات مردم باشد، افزود: شهرداری با نوآوری سیمای شهر را متحول کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آئین معارفه میثم کیانی فرد به عنوان شهردار صومعه سرا با حضور مدیرکل امور شهری استانداری گیلان، اعضای شورای تامین، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرصومعه سرا برگزار شد.

سیدجلال سیدمحمدی فرماندار شهرستان صومعه سرا با بیان اینکه چند ماهی بیشتر از عمر این دوره شورای اسلامی نمانده است، اظهار داشت: انتظار می رود شهرداری باخلاقیت و نوآوری سیمای شهر را متحول کند.

وی افزود: پاسخ به مطالبات مردم، ایجاد نشاط و شادابی در چهره شهر، پیگیری و اجرای طرحهای عام المنفعه از مهم ترین انتظار مردم از مجموعه شورا و شهرداری است.

سید محمدی اضافه کرد: پرداختن به اموراتی که مورد انتظار مردم است باید با سیاست گذاری خادمانشان بیش از گذشته به ظهور رسیده و اجرا شود.

نماینده عالی دولت در صومعه سرا در ادامه با اشاره به اینکه در سایه فشار همه مشکلاتی که بر مجموعه شهرداری وارد شده، خاطر نشان کرد: در طی این مدت امورات این مجموعه خوب پیش رفته که به عنوان یک شهروند از این قشر خدمتگذار مردم به ویژه پاکبانان محترم و زحمتکش که ایجاد رفاه مردم را به عنوان منشور کار خود قرار داده اند تشکر می کنم.

Share