نسل هشتم از سدان محبوب و آشنای بازار ایران!

ماکسیما ۲۰۲۱ و معرفی یک نسخه ویژه+ تصاویر

نام نیسان در کلاس خودروهای سواری با مدل ماکسیما در ایران به اوج محبوبیت رسید. یک سدان بزرگ با کابینی فوق العاده راحت و موتور قدرتمند که هنوز هم می تواند هر مخاطبی را جذب خود کند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از عصرایران، نام نیسان در کلاس خودروهای سواری با مدل ماکسیما در ایران به اوج محبوبیت رسید. یک سدان بزرگ با کابینی فوق العاده راحت و موتور قدرتمند که هنوز هم می تواند هر مخاطبی را جذب خود کند! این خودرو به رغم عدم ارائه مدل روز، همچنان در رده قیمتی خود یک انتخاب برتر نسبت به خیلی از صفر کیلومترهای بازار ایران است!

به هر ترتیب نیسان نیز براساس رسمی که در صنعت خودروسازی ژاپن برقرار بوده، محصولاتی مطمئن و کم دردسر را روانه بازار جهانی می کند و از این رو همواره اعتماد مشتریان را همراه خود داشته است.

سابقه معرفی ماکسیما به ۱۹۷۷ میلادی باز می گردد و تا کنون ۸ نسل از آن معرفی شده است.

یکی از جدیدترین های ماکسیما به نمونه ویژه ای از مدل ۲۰۲۱ مربوط می شود که به مناسبت ۴۰ سالگی حضور این خودرو در بازار آمریکا رونمایی شده است زیرا سابقه تردد ماکسیما در خیابان های آمریکا به سال ۱۹۸۱ و مدلی که به موتور ۶ سیلندر ۲۴۰Z و جعبه دنده ۵ سرعته دستی مجهز بود، باز می گردد.

اما در نسخه ۴۰ سالگی از تریم های اس ویی، اس آر و پلاتینوم ۲۰۲۱ به علاوه جزئیات اختصاصی استفاده شده است. بدنه ای به رنگ خاکستری شیشه ای با سقف مشکی، رینگ های ۱۹ اینچی با رنگ مشکی شیشه ای، خروجی اگزوز مشکی، تزئینات داخل کابین مشکی و چرم مرغوب زرشکی و … از جمله ویژگی های این مدل است.

به آنچه گفته شد باید گرم کن صندلی ردیف عقب، عناصر کرومی با رنگ اختصاصی ساتین تیره و تزئینات سفید رنگ نشانگر آمپر را نیز اضافه کنیم.

در بخش پیشرانه موتور ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر با ۳۰۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۳۵۳ نیوتن متر تنها نمونه قابل سفارش برای ماکسیما ۲۰۲۱ است. این مجموعه با جعبه دنده سی وی تی اکسترونیک هماهنگ می شود.

قیمت این محصول هنوز مشخص نشده است. اما مدل پایه ماکسیما ۲۰۲۰ هم اکنون با قیمت ۳۴۴۵۰ دلار عرضه می شود.

Share