بر اثر کهولت سن؛

مادر شهیدان «محمد و احمد ارژن» درگذشت | پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید گیلان

حاجیه خانم «فاطمه تیزهوش» مادر شهیدان «محمد و احمد ارژن» از شهرستان‌ آستانه اشرفیه استان گیلان آسمانی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حاجیه خانم «فاطمه تیزهوش» مادر شهیدان «محمد و احمد ارژن» از شهدای شهرستان آستانه اشرفیه پس از تحمل سال‌ها رنج دوری از فرزندان شهیدش، صبح امروز بر اثر کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

«محمد ارژن» متولد سال ۴۱ در بخش کیاشهر شهرستان آستانه اشرفیه، سال ۶۱ در شلمچه و بر اثر اصابت ترکش به پهلو به شهادت رسید.

 «احمد ارژن» متولد سال ۴۳ در بخش کیاشهر شهرستان آستانه اشرفیه،سال ۶۱ بر اثر اصابت گلوله به پیشانی در رقابیه شهید شد.

عبداله پاکاری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در پی درگذشت مادر «شهیدان گرانقدر احمد و محمد ارژن» پیام تسلیتی را صادر کرد.

انا لله و انا الیه راجعون
خانواده معظم شهیدان والامقام ارژن
سلام علیکم
شهادت هنر مردان خداست و افتخاری بزرگ، اما والاتر از آن هنر مادران بزرگوار و عزیزی است که با تقدیم فرزندان برومند و رشید و مومن خویش، برای اسلام و ایران، افتخاری ماندگار آفریدند.
درگذشت ام الشهدا حاجیه خانم فاطمه تیزهوش مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر احمد و محمد ارژن موجب تأسف و‌ تألم گردید.
آن بانوی عفیف و پاکدامن، با تلاش مومنانه،فرزندانی مجاهد،صالح و انقلابی تربیت نموده و تقدیم اسلام و انقلاب کرده است و سالها عمر شریف خویش را در سایه سار قرآن کریم و حب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) سپری کرد.
اینجانب مصیبت درگذشت این مادر فداکار و مقاوم را به جامعه معزز ایثارگری استان،علی الخصوص به بیت معظم شهیدان گرانقدر ارژن تسلیت و تعزیت عرض نموده، از خداوند رحمان برای آن فقیده سعیده علو درجات و رحمت واسعه الهی و حشر با شهدای عزیزش و حضرت فاطمه الزهرا (س) و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

Share