شورای اختلافات رشت؛

لغو جلسه شورای شهر رشت | رمضانپور: زیر قولم نمی‎زنم حتی اگر شورا منحل شود

رئیس شورای شهر رشت گفت: چگونه است که شما روی تصمیمات خودتان نمی مانید و بعد می خواهید شهردار این شهر هم بشوید؟!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در جلسه غیررسمی شورای شهر رشت بهراد ذاکری خطاب به رمضانپور نرگسی رئیس شورا گفت: چرا جلسه قبلی را دو ساعت به تاخیر انداختید درحالیکه این کار در اختیارات قانونی شما نبود. امروز هم جلسه با یک ساعت و ربع تاخیر وجهات قانونی ندارد. اگر نمی توانید مدیریت کنید بیان کنید.

رمضانپور نرگسی در واکنش به اظهارات ذاکری گفت: از اصحاب رسانه و اعضای حاضر شورا عذر خواهی می کنم. جلسه قبلی را برای هماهنگی های بیشتر دو ساعت تاخیر انداختیم و در هیچ کجا قانون نیز ننوشته که رییس شورا نمی تواند جلسه را به تاخیر بیندازد.

رمضانپور نرگسی یادآور شد: چطور است که شما در مورد یک موضوعی امضا می‌دهید و بعد می خواهید آن را نادیده بگیرید .بنده را قطعه قطعه کنید از قول خودم نمی زنم.

رئیس شورای شهر رشت ادامه داد: چگونه است که شما روی تصمیمات خودتان نمی مانید و بعد می خواهید شهردار این شهر هم بشوید؟! مردم به ما رای داده اند و قرار نیست که هرچه را شما می پسندید بقیه هم بپسندند.

وی گفت: این داد و بیداد ها به خاطر پیامک هایی است که داده شده است.

رمضانپور نرگسی تصریح کرد: شش نفر از من درخواست داشتند و من قولی به رضا رسولی دادم و زیر قولم نمی‎زنم حتی اگر شورا منحل شود.

رئیس شورای شهر رشت گفت: روزهایی اول همه فکر می کردند که بنده برای سهم خواهی آمده ام اما بعد فهمیدند که چنین چیزی نیست و از هرکسی که می‌خواهید، بپرسید که در هیچ عزل و نصبی دخالت نمی کنم و الان هم هرکسی بیاید با آن کار می کنم.

وی با بیان اینکه مدارا می کند و برای انتخاب شهردار آمادگی دارد، افزود: در نشستی که با آقای رسولی داشتیم به یک گزینه رسیدیم و اینگونه نیست که این فرد {محمد احمدی} گزینه شخص رسولی باشد.

رمضانپور نرگسی در پایان گفت: ما هیچ چیز پنهانی از مردم نداریم و همه گزینه ها قابل احترام هستند.

به گزارش دیارمیرزا، اسماعیل حاجی پور، محمدحسن عاقلمنش، فاطمه شیرزاد، حامد عبدالهی، رضا رسولی، احمد رمضانپور نرگسی  و بهراد ذاکری اعضای حاضر در جلسه امروز بودند که لغو شد.

گفتنی است همانگونه که پیش از این اعلام شد بین اعضای شورا بر سر انتخاب امیرحسین علوی یا محمد احمدی به عنوان شهردار جدید رشت اختلافات عمیقی وجود دارد.

Share