امام جمعه آستارا؛

علاج مشکلات کشور روی کار آمدن دولت جوان انقلابی است|وزرای پیر دولت نای صحبت کردن ندارند

حافظ‌نیا علاج مشکلات امروز کشور را به فرمایش رهبر معظم انقلاب پای کار آمدن یک دولت جوان انقلابی دانست و گفت: دولت جوان انقلابی برای ۱۴۰۰ یک حرکت مناسب در مسیر توسعه کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماز جمعه این هفته شهرستان مرزی بندر آستارا با رعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام والمسلمین حافظ‌نیا امام جمعه شهرستان برگزار شد.

 حافظ نیا در ابتدای خطبه اول با اشاره به ویژگی انسان های با تقوا از زبان امیرالمومنین علیه السلام گفت: انسان با تقوا به دنبال شنیدن حرف های نامربوط و بی ربط نیست.

وی، گوش انسان را دروازه ورود مسائل به قلب او دانست و تصریح کرد: مومن همواره سعی در گوش دادن به مسائل مورد نیاز و مفید برای خود است، چرا که حفاظت از گوش سلامت قلب را در پی دارد.

حافظ ادامه داد: نشنیدن ناسزا، موسیقی حرام، غیبت و دیگر مسائل قلب مومن را از گزند گناهان دور می‌کند و خداوند نهی از گوش دادن حرام را بر انسان واجب کرده است.

وی با اشاره به عدم توجه به برخی صفحات فضای مجازی با محتویات شبهات مذهبی گفت: شنیدن بیان شبهات شما را نیز در این عمل شریک می‌کند و مومن آگاه باید در تمام مسائل حواس خود را جمع کند.

خطیب جمعه آستارا در ابتدای خطبه دوم با اشاره به پنج شنبه دهم مهر مصادف با سالروز صدور رای بی کفایتی بنی صدر در سال ۱۳۶۰ بیان کرد: پس از صدور حکم عدم کفایت بنی صدر مردم با یک انتخابات قانونی به مقام معظم رهبری رئیس جمهور وقت رای ۹۵ درصدی دادند، در مسائل سخت کشور همواره انتخاب افراد انقلابی و اصلح واجب است.

حافظ‌نیا علاج مشکلات امروز کشور را به فرمایش رهبر معظم انقلاب پای کار آمدن یک دولت جوان انقلابی دانست و گفت: دولت جوان انقلابی برای ۱۴۰۰ یک حرکت مناسب در مسیر توسعه کشور است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در بیان شاخصه های دولت در تراز انقلاب اسلامی بیان کرد: خدمت به مردم مهمترین شاخصه دولت در تراز انقلاب است و ما یک رهبر مقتدر معتقد به قانون داریم.

حافظ‌نیا کار جهادی را به معنای بی قانونی ندانست و تصریح کرد: کار جهادی یعنی از موانع عبور کردن، عدم بزرگنمایی موانع کوچک، فراموش نکردن آرمان‌های انقلاب و جهت و مسیر مشخص امام و شهدا را دنبال کردن و داشتن شوق به کار است و دولتی که از این ها فاصله بگیرد جهادی نیست.

وی ادامه داد: شوق به کار جوانان را می طلبد و همه وزیران نباید از افراد بی انگیزه و پیر انتخاب شوند، برخی وزرای پیر دولت نای صحبت کردن ندارند و جوانان پر انرژی انقلابی باید پای کار باشند.

Share