فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع):

شهدا مایه افتخار هستند؛ نه مفسدان اقتصادی|جنگ اقتصادی نمی تواند کشور را از پای درآورد

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع)، قوام و دوام نظام را از شهدا دانست و گفت: امروز کسی به مفسدان اقتصادی و اختلاس گران فراری افتخار نمی کند؛ بلکه شهید سلیمانی ها مایه افتخار ملت هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، سردار محمدعلی حق بین در شب خاطره دفاع مقدس که در مسجد شهدای رودسر برگزار شد، با بیان اینکه شهدا از جان خودشان گذشتند تا ما در امنیت کامل زندگی کنیم، گفت: خون های پاک شهدا نهال انقلاب را آبیاری کرده و امروز به یک درخت تنومند تبدیل شده است.

وی با اشاره به خدمت بزرگ سردار سلیمانی برای جهان اسلام، افزود: شهید سلیمانی بیش از ۴۰ سال خودش را وقت این کشور و نظام کرد و سرانجام در همین راه به شهادت رسید.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، با بیان اینکه انقلاب اسلامی از آغازین روزهای پیروزی تاکنون با توطئه های دشمنان مواجه بوده است، تصریح کرد: شهدا با فداکاری و از خود گذشتگی زیر بیرق اسلام و انقلاب امنیت پایدار را برای کشور رقم زدند؛ البته برخی نمی خواهند این امنیت پایدار را باور کنند، اما تا زمانی که جوانان ما از شهدا الگو می گیرند، احدی نمی تواند نگاه چپ به این مرز و بوم داشته باشد.

حق بین، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی را به برکت قدرت و اثرگذاری خون شهدا دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی خود به خود به وجود نیامده و تداوم پیدا نکرده و خون های فراوانی برای آن ریخته شده و می شود. در واقع شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس هستند و خون های پاک آنان بر استحکام پایه های انقلاب افزوده است.

وی با بیان اینکه شهدا مردانه از آرزوهای دنیایی خود گذشتند، تصریح کرد: شهدا خانه و خانواده خود را رها کردند و در مقابل دشمنان ایستادند و راه شهادت را ادامه دادند لذا امروز هرچه داریم پای شهداست.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع)، جنگ سوریه را به مراتب سخت تر از دوران دفاع مقدس دانست و یادآور شد: رزمندگان دوران دفاع مقدس که جبهه سوریه و عراق را نیز درک کرده اند از نفس گیر بودن شرایط در جنگ با داعش اطلاع دارند، زیرا نیروهای ما باید حداقل دو ماه کامل در سوریه می ماندند و حتی در شرایط اضطراری امکان بازگشت به ایران وجود نداشت.

حق بین، با بیان اینکه شهدای مدافع حرم پدر و مادر و همسر و فرزند را برای یک هدف بزرگتر ترک کردند، گفت: حدود ۸۰ درصد شهدای مدافع حرم جوان هستند و این سند افتخاری برای نسل امروز جامعه است.

وی هشت سال دفاع مقدس را تجلی امداد الهی برای رزمندگان دانست و عنوان کرد: امیدواریم توفیق الهی و دعای خیر والدین شهدا کمک کند تا در مسیر شهدا بمانیم و از این راه دور نشویم، زیرا راه شهدا ضامن امنیت ماست.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه، بیان اینکه هیچ لکه سیاهی در راه شهدا نیست، اظهار کرد: اگر در مدیریت برخی از عرصه های کشور گره افتاده، نتیجه دور شدن از راه شهداست. امروز باید زندگینامه های شهدا را مرور کنیم و برجستگی های دینی و تربیتی و اخلاقی آنان را در همه عرصه ها سرلوحه خویش قرار دهیم.

وی قوام و دوام نظام را از شهدا دانست و گفت: شهدا ستون انقلاب را حفظ کرده اند و جنگ اقتصادی نمی تواند کشور را از پای درآورد و ملت دست از انقلاب و شهدا بر نمی دارند. امروز کسی به مفسدان اقتصادی و اختلاس گران فراری افتخار نمی کند؛ بلکه شهید سلیمانی ها مایه افتخار ملت هستند.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع)، با بیان اینکه دشمن می تواند اقتصاد ما را ویران کند و به فرهنگ ما ضربه بزند، اما نمی تواند ما را از انقلاب جدا سازد، خاطرنشان کرد: امروز باید کارزار اصلی را بشناسیم و مقدمات حضور افراد شایسته و انقلابی در دولت و مجلس و شورای شهر و… را فراهم کنیم.

Share