سیگنت خودرویی بسیار کوچک است

سیگنت؛ متفاوت‌ترین استون مارتین تمام دوران!+ تصاویر

به رغم نزدیکی طراحی به محصولاتی مانند اسمارت، زیبایی های سیگنت چند برابر بیشتر از رقبا است و حتی در همین حجم کوچک می توان زبان طراحی برتر کمپانی انگلیسی را درک و از آن لذت برد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اگر بخواهیم درباره متفاوت‌ترین محصول برند استون مارتین صحبت کنیم احتمالا اولین چیزی که به ذهن مخاطب می‌رسد؛ یک هیولای اسپرت ۸ یا ۱۲ سیلندر با چهره‌ای خشمگین است که حریفان را در خیابان به چالش دعوت می کند! اما نام سیگنت تمامی تصورات مذکور را تغییر می‌دهد زیرا به جرات می‌توان آنرا متفاوت‌ترین تولید استون مارتین در تمام دوران دانست!

سیگنت خودرویی بسیار کوچک است و در فاصله سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ روی خط استون قرار گرفت. این محصول برابر با ۳۰۷۸ میلیمتر در طول، ۱۶۸۰ میلیمتر در عرض و ۱۵۰۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته و فاصله بین محورهای آن برابر با ۲۰۰۰ میلیمتر است. وزن خالص نیز برابر با ۹۸۸ کیلوگرم محاسبه شده است.

رینگ‌ها در حالت استاندارد ۱۶ اینچی آلومینیومی بودند.

به رغم نزدیکی طراحی به محصولاتی مانند اسمارت، زیبایی های سیگنت چند برابر بیشتر از رقبا است و حتی در همین حجم کوچک می توان زبان طراحی برتر کمپانی انگلیسی را درک و از آن لذت برد البته جالب است بدانید سیگنت براساس پلتفرم تویوتا آی کیو توسعه یافته است.

برای این خودرو از یک موتور ۱.۳ لیتری  ۹۶ اسب بخاری با گشتاور ۱۲۴ نیوتن متر استفاده شده است. این مجموعه با جعبه دنده ۶ سرعته سی وی تی هماهنگ شده است. ظرفیت باک نیز برابر با ۳۲ لیتر است.

با آنکه قرار بود سالانه ۴ هزار دستگاه سیگنت تولید شود اما در نهایت طی دو سال فقط ۵۹۳ دستگاه از این محصول به فروش رسید.

در زمان عرضه قیمت پایه حدود ۳۸ هزار دلار بود.

برخی از تصاویر مربوط به نمونه تیونینگ سیگنت است.

Share