مدیر کل ورزش و جوانان گیلان؛

رفع مشکل روشنایی ورزشگاه وحدت آستارا زمان بر است| مسئولان برای کمک به شهرداری متحد شوند

بخشی با اشاره به ایراد‌های نماینده فدراسیون فوتبال در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور از ورزشگاه وحدت آستارا گفت: باید ایراد‌های فنی تا قبل از شروع بازی‌های لیگ رفع شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در سفر یک روزه به شهرستان مرزی بندر آستارا در بازدید از مجموعه ورزشی وحدت این شهرستان گفت: رفع نواقص ورزشگاه وحدت آستارا نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و مسئولان است.
مریم بخشی در جریان بازدید از ورزشگاه وحدت آستارا در حضور نماینده مردم آستارا، شهردار، سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا، فرماندار و رئیس هیئت فوتبال گیلان، با تبریک صعود تیم فوتبال شهرداری آستارا به عنوان یکی از چهار نماینده استان گیلان در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، بیان کرد: آرزوی ما موفقیت تیم‌های گیلانی در سطح اول فوتبال و افتخار آفرینی برای استان گیلان بوده و صعود تیم فوتبال شهرداری آستارا به لیگ آزادگان یک پیروزی برای ورزش گیلان است.
بخشی با اشاره به نواقص موجود در استادیوم وحدت آستارا و نبود زیر ساخت‌های لازم جهت میزبانی مناسب و استاندارد از تیم‌های فوتبال در لیگ دسته اول کشور، تصریح کرد: سال گذشته با اعتبار ۴ میلیارد تومانی پروژه زمین چمن مصنوعی ورزشگاه وحدت آستارا به همراه پیست سلامت به بهره برداری رسید و دیگر نواقص نیز برای میزبانی شهرداری آستارا در لیگ آزادگان باید رفع شود.
وی ادامه داد: زمین چمن مصنوعی ورزشگاه وحدت آستارا از بهترین زمین‌های فوتبال در سطح استان گیلان است و وضعیت خوبی دارد.
بخشی با اشاره به ایراد‌های نماینده فدراسیون فوتبال در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور از ورزشگاه وحدت آستارا گفت: باید ایراد‌های فنی تا قبل از شروع بازی‌های لیگ رفع شود. سال گذشته شهرداری آستارا نسبت به احداث رختکن برای تیم مهمان اقدام کرد ولی این بنا با استانداردهای بازی‌های لیگ دسته اول فاصله دارد و باید نسبت به رفع همه کمبود‌های ورزشگاه وحدت آستارا اقدام شود.
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با تقدیر از پیگیری‌های نماینده آستارا در مجلس، فرماندار و شهردار آستارا برای رفع مشکلات ورزشگاه این شهر، افزود: با توجه به کمبود اعتبارات ما وضعیت سختی پیش رو داریم و در این راستا همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان مرزی بندر آستارا باید در رفع کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا همه مسئولان متحد شوند.
وی روشنایی ورزشگاه، فنس دور زمین، نیمکت ذخیره تیم‌های میزبان و مهمان، جایگاه تماشاگران و اتاق‌های دوپینگ، کنفرانس خبری و داوران را از جمله نیازهای اساسی استادیوم وحدت آستارا عنوان کرد و گفت: فرماندار جدید آستارا سابقه بسیار خوبی در زمینه امور فنی و ساخت و ساز دارد و با پیگیری و کمک نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی می‌توان از اعتبارات ملی، نفت و همچنین کمک‌های وزارت ورزش و جوانان مشکلات ورزشگاه وحدت آستارا را رفع کرد.
بخشی با اشاره به اینکه روشنایی از مهمترین مشکلات ورزشگاه‌های کشور است و اجرای سیستم روشنایی ورزشگاه وحدت آستارا زمان بر خواهد بود، اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد تا مشکلات ورزشگاه وحدت آستارا در شرایط سخت فعلی با همکاری همه مسئولان و توانمندی دستگاه‌های اجرایی رفع شود و امیدواریم بتوانیم از تیم‌های فوتبال در لیگ دسته اول فوتبال ایران در آستارا میزبانی کنیم.
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در ادامه سفر یک روزه به شهرستان مرزی بندر آستارا از بهمن پریان رئیس هیئت فوتبال این شهرستان که به دلیل وضعیت نامناسب جسمی در بستر بیماری به سر می‌برد عیادت کرد.

Share