آیت‌الله فلاحتی در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

رسیدگی به خانواده شهدا خدمت به اسلام است | همه مسئولان سر سفره شهدا نشسته اند

نماینده ولی فقیه در گیلان بر پیگیری جدی امور مربوط به ایثارگران توسط بنیاد شهید تاکید کرد و گفت: واگذاری امور ایثارگران به دستگاه های دیگر ناپختگی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور که ارسلان زارع استاندار گیلان، عبدالله پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان استان وی را همراهی کردند اظهار کرد: سه مرحله دوران زندگی آقای اوحدی خیلی سخت بود.

وی به دوران اسارت رئیس بنیاد شهید و امور ایثاگران اشاره کرد و افزود: دوران اسارت آقای اوحدی سخت بود اما شیرینی هایی را به همراه داشت.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه کشتار زائران ایرانی توسط آل سعود دومین دوران سخت کاری آقای اوحدی محسوب می شود، بیان کرد: بسیار سخت است زائری را حج ببرید و بعد جنازه اش را تحول خانواده اش دهید اما شیرینی کار شما این است که برای رضای خدا تلاش می کنید.

آیت الله فلاحتی، فعالیت در بنیاد شهید و امور ایثارگران را نیازمند کار جبهه ای و جهادی خواند و تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت خانواده معظم شهدا و ایثارگران خدمت به اسلام است بنابراین خدمت به جامعه ایثارگری سختی و شیرینی خود را دارد.

وی، شهدا و جانبازان را از افتخارهای جامعه عنوان کرد و گفت: امروز همه مسئولان سر سفره شهدا نشسته اند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید براینکه امور مربوط به ایثارگران را باید بنیاد شهید به عهده بگیرد، خاطرنشان کرد: واگذاری امور ایثارگران به دستگاه های دیگر ناپختگی است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه توجه به امور ایثارگران از وظایف نظام اسلامی است، یادآور شد: تلاش و خدمت برای جامعه ایثاگری جای ستایش دارد بنابراین دعاگوی همه شما هستم و در کنار خدمتگزاران جامعه ایثارگی استان قرار دارم.

تامین ۱۵۰۰ مسکن جامعه ایثارگری گیلان

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز در دیدار مذکور هدف از سفر خود به گیلان را رسیدگی به وضعیت مسکن ایثارگران، برطرف کردن بخشی از معضل اشتغال ایثارگران و ساماندهای گلزار شهدای استان اعلام کرد و گفت: تفاهمنامه تامین یک هزار و ۵۰۰ مسکن جامعه ایثارگری گیلان در این سفر منعقد می شود.

سعید اوحدی از انعقاد تفاهمنامه فراهم کردن زمینه اشتغال ۲ هزار نفر ایثارگر گیلان خبر داد و افزود: استاندار گیلان در زمینه تامین اعتبار ساماندهی گلزار شهدای استان اعلام آمادگی کرده است.
وی با اشاره به وضعیت نامطلوب حوزه درمان بنیاد شهید و امور ایثاگران در گذشته، بیان کرد: هفته گذشته در زمینه درمان ایثارگران تامین اعتبار شده و بیمه دی موظف است حداکثر در مدت ۴۸ ساعت هزینه های درمانی ایثارگران را پرداخت کند.

Share