دیارمیرزا گزارش می‌دهد؛

دو گزینه نهایی مالکیت سپیدرود رشت مشخص شد | جلوی اقدامات مخرب کیومرث بیات گرفته شود

مالک اینستاگرامی سپیدرود رشت که افتخارش این بوده طی سالهای اخیر فقط ۹ میلیون تومان برای این تیم هزینه کرده است در حالی به فکر انتخاب فروش تیمهای پایه و انتخاب مدیرعامل افتاده که واگذاری سپیدرود رشت مراحل پایانی خود را سپری می کند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طی روزهای گذشته جلسه‌ای با حضور مالک کارخانه بهشیر، متقاضی مالکیت باشگاه سپیدرود رشت و همچنین احمد صومی و ایرج خوالی به‌ نمایندگی از پیشکسوتان باشگاه جهت خرید باشگاه با حضور مسئولان مربوطه برگزار شد.

از بین متقاضیان خرید باشگاه سپیدرود تا اینجای کار صرفا مالک کارخانه بهشیر و پیشکسوتان دو خریداری هستند که به طور جدی وارد گود شده‌اند و طی روزهای آینده قطعا یکی از آنها به عنوان مالک باشگاه ریشه‌دار استان گیلان انتخاب می‌شود.

از سوی دیگر برخی شنیده‌ها حاکی از این است که کیومرث بیات مالک موقت باشگاه سپیدرود رشت در اقدامی عجیب پس از برکناری افشین ناظمی پا را فراتر گذاشته و در حال فروش تیم‌های پایه تیم سپیدرود است!

مالک اینستاگرامی سپیدرود رشت که افتخارش این بوده طی سال‌های اخیر فقط ۹ میلیون تومان برای این تیم هزینه کرده است در حالی به فکر انتخاب فروش تیم‌های پایه و انتخاب مدیرعامل افتاده که واگذاری سپیدرود رشت مراحل پایانی خود را سپری می کند.

گفتنی است، تیم‌های پایه باشگاه سپیدرود جزو سرمایه های تیم اصلی هستند و همیشه کمک حال تیم بزرگسالان بوده‌اند به طوریکه در بازی آخر لیگ دسته اول بیش از دوسوم تیم از بازیکنان پایه این تیم بودند.

با توجه به شرایط پیش آمده بهتر است که مسئولین ارشد استانی و همچنین فرماندار رشت که کارگروه ساماندهی سپیدرود رشت زیرنظر او تشکیل شده، هرچه سریع‌تر جلوی اقدامات مخرب کیومرث بیات را بگیرند تا باشگاه سپیدرود رشت بیش از این متضرر نشود.

Share