فرمانده انتظامی رشت خبر داد:

دستگیری یک قاچاقچی و کشف بیش از ۱۹ کیلوگرم موادمخدر در رشت

سرهنگ علی رمضانی، فرمانده انتظامی رشت از کشف ۱۹ کیلو و ۱۸۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک از قاچاقچی ۴۹ ساله در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رشت از کشف ۱۹ کیلو و ۱۸۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک از قاچاقچی ۴۹ ساله در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی رمضانی در این خصوص گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهرستان رشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران کلانتری ۲۲ رشت با انجام تحقیقات و اقدامات فنی متهم را در حوزه استحفاظی شناسایی و مورد تعقیب و مراقبت نامحسوس قرار دادند.

وی با بیان اینکه در ادامه مشخص شد فرد مورد نظر در حال انتقال موادمخدر با یک دستگاه خودرو پراید است تصریح کرد: پلیس خودرو متهم را متوقف و در بازرسی از آن، ۱۹ کیلو و ۱۸۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک که طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف کرد.

سرهنگ رمضانی اظهار داشت: قاچاقچی ۴۹ ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان رشت در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی‌بدیل شهروندان در ماموریت‌های پلیس، ضروری است همکاری‌های آنها در این زمینه بیش از گذشته تداوم یابد و هرگونه مورد مشکوکی را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share