سرپرست پليس مبارزه با موادمخدر گیلان خبر داد:

دستگیری مسافر اتوبوس با ۱۰ کیلوگرم تریاک در رشت

سرهنگ علی احمدپور، سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان گفت: ۱۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک از مسافر یک دستگاه اتوبوس در شهر رشت کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان گفت: ۱۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک از مسافر یک دستگاه اتوبوس در شهر رشت کشف شد.

سرهنگ علی احمدپور در این خصوص گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از انجام تحقیقات نامحسوس صحت موضوع محرز شد افزود: با اشراف اطلاعاتی پلیس، متهم به عنوان مسافر حین تردد با یک دستگاه اتوبوس در محور سروان به رشت مورد شناسایی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان، خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از چمدان مسافرتی متهم، ۱۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و قاچاقچی ۳۴ ساله را دستگیر کردند.

سرهنگ احمد‌پور با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به به مرجع قضایی معرفی شد تصریح کرد: پلیس در برخورد با سوداگران مرگ از هیچ کوششی دریغ نمی‎کند.

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست، در خصوص مبارزه با موادمخدر بیش از پیش با پلیس همکاری کنند.

Share