فرمانده سپاه آستارا؛

در عرصه جنگ با دشمن سلاح ما ایمان بود | جنگ تحمیلی در ما خود باوری ایجاد کرد

فرمانده سپاه آستارا با اشاره به تغییر ماهیت امروز جنگ گفت: امروز جنگ روانی، اقتصادی و فرهنگی با دشمن در جبهه های مختلف در جریان است و خانواده‌ها و جوانان انقلابی هدف امروز دشمن هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده سپاه ناحیه آستارا در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به مقاومت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس گفت: حمایت مالی و نیرویی دهها کشور از رژیم بعث نشان دهنده گستردگی جبهه جنگ با دشمن بود.

سرهنگ بهزاد قنبری با اشاره به ترور های منافقین در داخل کشور گفت: دشمن به دنبال تخریب انقلاب اسلامی بود و با رهبری امام (ره) و مقاومت مردم و نیروهای مسلح جنگ مدیریت شد.

وی دفاع مقدس را نشان دهنده توانایی ملت ایران دانست و گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب عاشورا و سیدالشهدا (ع) است، اگر چنین نبود ما شکست میخوریم .

قنبری برد سلاح رزمندگان را به واسطه تقوا و ایمانشان دانست و گفت: هدف رزمندگان نابودی دشمن بود و برد سلاح سربازان آمریکایی و بعثی به حفظ جانشان بستگی دارد و در عرصه جنگ با دشمن سلاح ما ایمان بود.

قنبری ادامه داد: تحمیل جنگ در ما خودباوری ایجاد کرد و امروز در عرصه های تکنولوژی توان فرزندان انقلاب بر کسی پوشیده نیست و شعار ما می توانیم تعبیر شده است.

فرمانده سپاه آستارا با اشاره به تغییر ماهیت امروز جنگ گفت: امروز جنگ روانی، اقتصادی و فرهنگی با دشمن در جبهه های مختلف در جریان است و خانواده‌ها و جوانان انقلابی هدف امروز دشمن هستند.

وی با اشاره به جنگ نیابتی کشور در مناطق برون مرزی گفت: امروز اسلام ناب در مقابل اسلام آمریکایی یکه تازی می‌کند و ثمره جنگ سردار سلیمانی ها است.

قنبری با اشاره به تکثیر روح شهید سلیمانی گفت: امروز در قلب آمریکا مردم آزاده در مقابل استکبار ایستاده‌اند و حکومت فاقد معنویت و حکومت آمریکا هیچ زمانی پیروز نخواهد بود.

وی با اشاره به حبس اسرائیل در دور حصارهای قطور و سنگینش گفت: رژیم غاصب صهیونیستی امروز شعار از نیل تا فرات خود را فراموش کرد کرده و به شدت از مقاومت ملت‌های آزاده جهان هراس دارد.

Share