در جلسه بررسی مشکلات مجموعه ورزشی وحدت آستارا؛

حمایت هیات فوتبال از چهار تیم گیلان در لیگ یک|رفع مشکلات ورزشگاه وحدت در اولویت است

غلامرضا مرحبا گفت: هزینه مربوط به فنس دور زمین مجموعه ورزشی وحدت با تامین اعتبار از محل اعتبارات نفت و گاز تامین خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه بررسی مشکلات مجموعه ورزشی وحدت آستارا برای میزبانی تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا با حضور مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

نماینده مردم آستارا در این جلسه با اشاره به لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای رفع نواقص ورزشگاه وحدت گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف و مکلف به همکاری با یکدیگر برای رفع نواقص این ورزشگاه و حل مشکل میزبانی تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا در لیگ دسته اول فوتبال کشور هستند.

غلامرضا مرحبا گفت: هزینه مربوط به فنس دور زمین مجموعه ورزشی وحدت با تامین اعتبار از محل اعتبارات نفت و گاز تامین خواهد شد، ولی باید تا زمان مقرر دستگاه‌های اجرایی برای رفع آن همت کنند.

فرماندار آستارا در این جلسه گفت: دستگاه‌های اجرایی به خصوص شهرداری، بخشداری، اداره ورزش و جوانان شهرستان و بنیاد مسکن در جهت رفع نواقص ورزشگاه وحدت و همکاری لازم را داشته باشند.

عباس صابر با اشاره به زمان برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: کمتر از یک ماه به آغاز این مسابقات باقی مانده است و در این زمان کوتاه باید اهم مشکلات این مجموعه ورزشی برطرف شود.

نماینده عالی دولت در آستارا ادامه داد: زیرسازی اطراف مجموعه ورزشی وحدت، فنس کشی و محل ورود بازیکنان به این مجموعه باید با استفاده از ظرفیت‌های شهرستانی و استانی برطرف شده و رفع سیستم روشنایی آن نیز در اولویت قرار بگیرد.

اداره کل ورزش و جوانان گیلان از شهرداری آستارا حمایت کند

رئیس هیئت فوتبال گیلان در این جلسه با اشاره به اینکه صعود تیم فوتبال شهرداری آستارا لیگ دسته یک را پیش بینی نمی‌کردیم، گفت: این تیم با حمایت مسئولان شهرستانی و هوادارانش توانست به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کند و ظرفیت‌های لازم را برای حضور شایسته در این لیگ را دارا است.

قربانعلی الماسخاله با اشاره به اینکه شهرداری آستارا یکی از چهار نماینده استان در لیگ دسته اول فوتبال کشور است، بیان کرد: هیات فوتبال گیلان بسترهای حمایت از این چهار نماینده را فراهم کرده است.

حسن اشجاری نیز در این جلسه گفت: در این زمان حساس زمین ورزشی وحدت باید تنها در اختیار تیم فوتبال شهرداری قرار گرفته و بازی‌های تیم‌های فوتبال پیشکسوتان و مدارس فوتبال باید در سایر زمینه‌های ورزشی شهرستان می‌شود.

حسن اشجاری بیان کرد: مسئولان شهرستان باید در خصوص جذب حامیان مالی بخش خصوصی را برای حمایت از این تیم دعوت کرده و اداره کل ورزش و جوانان گیلان نیز از شهرداری آستارا نیز حمایت کند.

Share