با حضور عکاس دیارمیرزا؛

برپایی نمایشگاه عکس اربعین حسینی در بندر آستارا

نمایشگاه عکس خبری اربعین حسینی در شهرستان مرزی بندر آستارا به همت خبرنگاران فعال خبرگزاری های رسمی کشور در این شهرستان در سالن معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برپا شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نمایشگاه عکس خبری اربعین حسینی در شهرستان مرزی بندر آستارا به همت خبرنگاران فعال خبرگزاری های رسمی کشور در این شهرستان در سالن معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برپا شد.

 این نمایشگاه توسط سازمان مردم نهاد پویندگان آرمان شهر فردا با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با حضور مسئولان آستارایی افتتاح شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا بیان کرد: در این نمایشگاه ۳۷ قطعه عکس از عکاسان خبری این شهرستان و خبرنگاران خبرگزاری های دیارمیرزا، ایرنا، ایسنا، فارس، مهر و شبستان با موضوع محرم و اربعین حسینی در طی دو سال گذشته به نمایش گذاشته شده است.

شاپور تشرینی اظهار کرد: این برنامه، تنها برنامه فرهنگی اربعین حسینی در بندر مرزی آستارا است و در این نمایشگاه تصاویر مربوط به ورود زائران خارجی اربعین حسینی از کشورهای حاشیه قفقاز به مرز زمینی آستارا و حرکت به سمت کربلای معلی و عزاداری مردم آستارا در مساجد این شهرستان در ایام محرم اختصاص پیدا کرده است.

مسئول سازمان مردم نهاد پویندگان آرمان شهر فردا با اشاره به جزئیات این نمایشگاه به خبرنگار دیارمیرزا گفت: این نمایشگاه تا پایان هفته جاری از ساعت ۱۰ الی ۱۲ ظهر و ۱۶ الی ۱۸ در محل گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا آماده میزبانی از علاقه‌مندان است.

یوسف هدایتی با اشاره به اهمیت نقش سمن ها در راستای اجرای صحیح و موفق برنامه های فرهنگی در سطح شهرستان بیان کرد: سازمان های مردم نهاد با تأثیرگذاری به سزا در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی به عنوان پل ارتباطی مردم و دولت باعث افزایش بهره وری و کارآمدی برنامه ها هستند.

گفتنی است در این نمایشگاه هفت عکس خبری از آرش جوهری خبرنگار و عکاس دیارمیرزا با موضوع محرم، اربعین حسینی و حضور زوار خارجی اربعین در مرز آستارا در دوسال گذشته به نمایش گذاشته شده است.

Share