مدیرعامل آبفای گیلان؛

بازنشستگان اساس و پایه شرکت آبفا هستند | تاکید بر رفع مشکلات بیمه‎ای

مدیرعامل آبفای گیلان در دیدار با اعضاء کانون بازنشستگان این شرکت گفت: بازنشستگان اساس و پایه شرکت هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرعامل شرکت آبفای گیلان به همراه قائم مقام و معاونین مالی و پشتیبانی و منابع انسانی و تحقیقات در دیدار با اعضاء کانون بازنشستگان آبفای گیلان از تلاش صادقانه این مجموعه برای پیگیری مشکلات بازنشستگان تقدیر نمود.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان در بازدید از کانون بازنشستگان این شرکت و دیدار با اعضاء این کانون، ضمن تشکر از زحمات و پیگیری این عزیزان برای ارائه خدمات بهتر به بازنشستگان، تلاش آنان را مقدس و قابل تقدیر دانست.

وی با تأکید بر اینکه همکاران بازنشسته نیاز به حمایت بیشتری جهت رفع مشکلات بیمه دارند، تصریح کرد: اعضاء هیأت مدیره شرکت در تلاش است، بازنشستگان که اساس و پایه شرکت هستند، با مشکلات درمانی مواجه نباشند و در قرارداد بیمه شرکت این امر مشهود است.

مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به اینکه پیشرفت شرکت مرهون تلاش بازنشستگان است و شرکت براساس کار و تلاش شبانه روزی این عزیزان بنا شده است افزود: باید از این تجربیات بهره برد.

سپس راستگو مدیرعامل کانون بازنشستگان شرکت آبفای گیلان، ضمن تشکر از توجه ویژه مدیرعامل شرکت به بازنشستگان، خواستار ایجاد تسهیلات رفاهی و برنامه‌های تفریحی و زیارتی برای این عزیزان شد.

در این دیدار صمیمانه مدیرعامل آبفای گیلان با دریافت نظرات و پیشنهادات اعضاء کانون، بر رفع مشکلات موجود در این حوزه تأکید نمود.

گفتنی است کانون بازنشستگان شرکت آبفای گیلان در سال ۱۳۸۷ تأسیس و هم اکنون پس از یکپارچه‌سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی، بیش از ۱۰۰۰ نفر عضو این کانون هستند که هیأت مدیره آن متشکل از ۵ نفر بوده و پیگیر امور مربوط به خدمات بیمه ای، رفاهی و… بازنشستگان شرکت آبفای گیلان می‌باشند.

Share