فرماندده انتظامی استان مطرح کرد:

انهدام باند سارقان منزل با ۳۰ فقره سرقت در رشت+ جزئیات

سردار عزیزاله ملکی، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل با شیوه و شگرد بالکن‌روی و تخریب درب در چند منطقه از شهرستان رشت، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سارقان حرفه‌ای منزل با ۳۰ فقره سرقت در شهرستان رشت خبر داد.
سردار عزیزاله ملکی، در این خصوص گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل با شیوه و شگرد بالکن‌روی و تخریب درب در چند منطقه از شهرستان رشت، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران پلیس آگاهی با بررسی دقیق صحنه‌های وقوع سرقت و پیگیری سرنخ‌های به دست آمده از دست داشتن ۳ سارق حرفه‌ای در این سرقت‌ها اطمینان حاصل کردند.
وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری ۱۴ رشت دو نفر از سارقان را حین سرقت دستگیر کردند ادامه داد: متهم دیگر این پرونده‌ها پس از رویت پلیس در محل با خودرو متواری شد.
سردار ملکی تصریح کرد: سارقان در تحقیقات پلیس به ۳۰ فقره سرقت منزل در شهرستان رشت اعتراف کردند و تلاش برای دستگیری متهم دیگر ادامه دارد.
فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان به معرفی سارقان ۳۹ ساله به مرجع قضائی اشاره کرد و از شهروندان خواست، ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس برای پیشگیری از وقوع سرقت در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share