رئیس بنیاد شهید: ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای ایثارگران گیلان ساخته می‌شود

امضای تفاهم‌نامه تامین زمین، ساخت مسکن، ساماندهی اشتغال و کارآفرینی ایثارگران

اوحدی در رابطه با تفاهم‌نامه تامین زمین، ساخت مسکن، ساماندهی اشتغال و کارآفرینی ایثارگران، گفت: این تفاهم‌نامه تامین برای ۱۵۰۰ واحد مسکونی است که گام بزرگی محسوب می‌شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سعید اوحدی، معاون رییس‌جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جلسه امضای تفاهم‌نامه تامین زمین، ساخت مسکن، ساماندهی اشتغال و کارآفرینی ایثارگران گیلان، گفت: انسان‌ها در مسیر رشد و کمال هستند و برای رسیدن به این مسیر خداوند فرصت و موقعیت‌ها را پیش روی انسان‌ها قرار می‌دهد که برخی متاسفانه بر اثر عفلت از آن میگذرند و برخی هم با درکی که دارند از این فرصت‌ها برای رسیدن به کمال استفاده می‌کنند و از اقیانوس معنویت بهره بگیرد.

اوحدی ادامه داد: اقیانوس ایثارگری گنجینه عظیم معنوی است زیرا از گنجینه عظیم دانشگاه سید شهدا وام گرفته شده است.

وی افزود: هفته پیش پیکرهای شهدای مدافعان حرم را که به کشور آوردند، وقتی با خانواده آن‌ها صحبت می‌کردم و می‌گفتم که سلام رهبر معظم انقلاب را به شما می‌رسانم، با شوق می‌گریستند و جواب می‌دادند که به رهبر معظم بگویید که فرزندان دیگری نیز داریم؛ واقعا نمی‌توان چنین عظمتی را در دنیا یافت.

اوحدی خاطرنشان کرد: خداوند در مورد خانواده شهدا می‎فرماید که من جانشین شهید در خانواده شهدا هستم و این بسیار مقام بالایی است و هرگاه به دیدار خانواده شهدا می‌رویم به دیدار خداوند می‌رویم زیرا خداوند جانشین شهید است.

وی در رابطه با تفاهم‌نامه تامین زمین، ساخت مسکن، ساماندهی اشتغال و کارآفرینی ایثارگران، گفت: این تفاهم‌نامه تامین برای ۱۵۰۰ واحد مسکونی است که گام بزرگی محسوب می‌شود.

معاون رئیس جمهوری اظهار داشت: در کنار این تفاهم‌نامه، ۲۰۰۰ اشتغال جدید نیز ایجاد می‌شود.

اوحدی با اشاره به تحریم دشمنان، اظهار کرد: امروز در جامعه با مشکلات و تحریم‌های ظالمانه‌ای رو به رو هستیم که حتی دارو را نیز برای ایثارگران نمی‌توانیم تامین کنیم و این ظلم در کل تاریخ بی‌سابقه است.

رئیس بنیاد شهید گیلان با بیان اینکه گنجینه شهدا و فرهنگ ایثارگری به ما کمک برای عبور از این مسیر کمک می‌کند، افزود: امروز پزشکانی داریم که ایثارگرانه در راه سلامت جامعه شهید شده‌اند.

وی با بیان اینکه صدای مادران شهدای سلامت، دفاع مقدس و مدافع حرم یکی است، افزود: آن‌ها نیز از فرهنگ شهادت و ایثار بهره گرفتند.

Share