دیارمیرزا گزارش می‌دهد؛

استوری عجیب مالک داماش؛ سهرابی پول دارد یا نه!؟ | تکلیف داماش را مشخص کنید!

پرسش اینجاست که آقای سهرابی مگر به عنوان مالک به داماش نیامده است و قرار نبود بدهی‌های باشگاه را پرداخت کند!؟ مشکل باشگاه هم امروز بدهی‌های مالی است و باید پول پرداخت شود؛ همین! حال چه کمکی از دست مسئولین برمی‌آید!؟

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سامان سهرابی، مالک جدید باشگاه داماش گیلان در استوری عجیب اینستاگرامی خود خواستار کمک مسئولین برای پرداخت بدهی‌های تیم داماش شد! این در حالی اتفاق افتاده است که از زمان حضور این فرد در داماش چند روز بیشتر نمی‌گذرد!

سهرابی در استوری خود نوشت: «مسئولین عالی‌مقام به مدیران ورزش و فوتبال استان!؟ همانطور که میدونید متاسفانه امروز حال داماش اصلا خوب نیست از روزی که اومدم رشت باشگاه داماش را بگیرم یک لحظه دست از پیگیری برنداشتم یک پام تهران، فدراسیون بود و یک پام هیات فوتبال و اداره کل ورزش، منتی نیست، این تکلیف رو واسه عشق جوانان شهرم و دل خودم انجام دادم و طی این مدت با تمام وجود در پی این انتقال بودم تا این سهمیه از دست نره. مسئولین جان!؟ من شما عاجزانه خواهش می‌کنم بیایید وسط میدان عمل، کت بکنید. ما امروز به کمک شما نیاز داریم این مشکل بعد از ۵ روز با صد میلیارد تومان حل نمیشه. هدف این نیست که من مالک باشم یا هر شخص دیگری، امروز آبروی یکسان در خطره این امر را درک کنیم همه با یک “یا علی مددی” یه بار دیگه امید رو به جوانان شهرمون و عاشقان داماش برگردونیم. یا علی مدد»

حال پرسش اینجاست که آقای سهرابی مگر به عنوان مالک به داماش نیامده است و قرار نبود بدهی‌های باشگاه را پرداخت کند!؟ مشکل باشگاه هم امروز بدهی‌های مالی است و باید پول پرداخت شود؛ همین! حال چه کمکی از دست مسئولین برمی‌آید!؟

اگر قرار بود که فقط اسم یک نفر بالای تیم باشد و پرداخت بدهی‌ تیم هم به دست مسئولین باشد، بهتر نبود باشگاه حداقل به افرادی کارنامه‌دار که پیشکسوت و دلسوز این تیم بودند تحویل داده می‌شود!؟

سوال اینجاست اگر سهرابی پولی برای پرداخت بدهی‌های داماش نداشت، تیم اصلا بر چه اساسی به او واگذار شده است!؟ آیا او نیز به مانند اکثر افرادی که به فوتبال گیلان آمدند فقط برای مطرح کردن خود وارد ماجرا شده است!؟

سامان سهرابی که تنها چند روز است به باشگاه آمده اینگونه استمداد می‌طلبد و تقاضای «یا علی مدد» دارد اگر وارد گود شود و بخواهد هزینه‌های تیم را پرداخت کند، چه خواهد کرد!؟

به نظر می‌رسد با توجه به اعلام آمادگی تعدادی از افراد برای خرید باشگاه داماش گیلان، بهتر است تا دیر نشده وضعیت مالی و برنامه سهرابی مورد بررسی دقیق‌تر قرار گیرد و در صورتی که وی توانایی اداره تیم را نداره در سریع‌ترین زمان ممکن تیم به افراد دیگری واگذار شود تا داماش به سرنوشتی غم‌انگیز سایر تیمها دچار نشود، زیرا عدم پرداخت بدهی کارون اروند سبب سقوط داماش به لیگ پایین‌تر خواهد شد!

تصویر استوری سهرابی در زیر آمده است:

Share