فرماندار لاهیجان خبر داد؛

اختصاص بیش از ۲۸ میلیارد تومان به پروژه‌های نیمه تمام شهرستان لاهیجان

محمودی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی در سال جاری علاوه بر پیگیری پروژه های نیمه تمام به پروژه های جهش تولید و اقتصاد مقاومتی بیشتر توجه کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یونس محمودی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی که امروز ( دوشنبه، ۷ مهر) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به حضور تاثیرگذار نمایندگان در کمیته برنامه ریزی گفت: استمرار و تحقق پروژه های ملی منوط به رایزنی، سیاست ها و راهبردهای نمایندگان است.

فرماندار شهرستان لاهیجان با اشاره به اجرای پیشبرد سیاست های دولت در شهرستان، اظهار کرد: در سال جاری مجموعا ۲۲۴ پروژه نیمه تمام عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان اختصاص یافت که از این تعداد ۹۶ پروژه نیمه تمام، ۳۲ پروژه مطالبات، ۸۴ پروژه حوزه تعمیر و تجهیز و اعتبارات مستمر و ۱۲ پروژه فصل هایی همچون دفاعی، حمل و نقل، منابع آب، توسعه خدمات شهری و روستایی است.

محمودی با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی با تمام توان برای ارائه خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند، افزود: دستگاه های اجرایی در جذب اعتبارات مصوب و تخصیص یافته بیشتر تلاش کنند و مدیران کل را برای بازدید از پروژه ها به شهرستان دعوت کنند.

وی با اشاره به سال جهش تولید و اینکه پروژه های جهش تولید و بعضی از پروژه ها در زمره اقتصاد مقاومتی باید با بررسی هر چه بهتر تبیین و استخراج شوند، خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی علاوه بر پیگیری پروژه های نیمه تمام به پروژه های جهش تولید و اقتصاد مقاومتی بیشتر توجه کنند.

محمودی با بیان اینکه اعتبار اختصاص یافته در کمیته برنامه ریزی شهرستان ۲۸ میلیارد تومان است، تصریح کرد: از نماینده شهرستان برای جذب اعتبارات پنهان و ملی بیشتر بهره خواهیم گرفت.

فرماندار شهرستان لاهیجان ادامه داد: تلاش مدیران برای مبادله موافقت نامه ها و اینکه با توجه به فصل سرما درخواست ما این است که هر چه سریعتر موافقت نامه های ناقص و مبادله نشده را با حضور در ادارات کل، پیگیری کنند.

محمودی در پایان تاکید کرد: پیگیری پروژه های نیمه تمام و اعتبارات جز کارکرد مدیران در شهرستان و یکی از پارامترهای ارزیابی مدیران در حوزه مدیریت است.

Share