رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس؛

ابتدا واکسن به اندازه کافی بین مردم توزیع می‌شد| موافق دریافت واکسن آنفولانزا توسط مجلس نبودم

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، بابیان‌اینکه یک عده از این مجلس خوششان نمی‌آید و علیه آن فضاسازی می‌کنند تاکید کرد که برجسته‌سازی موضوع دریافت واکسن آنفولانزا توسط مجلس از طریق همین افراد صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسینعلی شهریاری در گفت و گو با خانه ملت،گفت: بنده در مورد صحت خبر دریافت این میزان واکسن آنفولانزا توسط مجلس از رییس سازمان غذا و دارو سوال کردم که وی ضمن تایید آن گفت واکسن آنفولانزا بین تمام مراکز بهداشتی و درمانی توزیع شده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این موضوع که باید واکسن دریافت می‌کردند، حرف حقی است اما بنده معتقدم باید ابتدا واکسن به اندازه کافی بین مردم توزیع می‌شد بعد به مجلس می‌دادند به این دلیل که فضاسازی علیه آن می‌شود و مردم تصور می‌کنند که نکند خون نمایندگان رنگین‌تر از آنها است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: البته ابتدا باید ۲/۵ میلیون واکسنی که قرار بود به زنان باردار و بیماران خاص داده شود توسط داروخانه‌ها بین آنها توزیع می‌شد بعد به مجلس می‌دادند، آن هم در شرایطی که از ۱۶ میلیون واکسن درخواستی تنها کمتر از ۲ میلیون داریم. بنابراین عجله‌ای نبود که در این شرایط سهمیه واکسن مجلس داده شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما باید به این نکته توجه کنیم که یک عده از این مجلس خوششان نمی‌آید و علیه آن فضاسازی می‌کنند بنابراین در این مقطع زمانی و با وجود این شرایط موافق دریافت واکسن آنفولانزا توسط مجلس نبودم.

Share