با حضور رئیس جهاد دانشگاهی صورت گرفت؛

آغاز احداث مجتمع فرهنگی-آموزشی جهاد دانشگاهی در چابکسر

عملیات ساخت مجتمع فرهنگی-آموزشی جهاد دانشگاهی با حضور رئیس جهاد دانشگاهی و مسئولان استانی در چابکسر به طور رسمی آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حمیدرضا طیبی در آیین آغاز عملیات احداث مجتمع فرهنگی – آموزشی جهاد دانشگاهی در چابکسر، اظهار کرد: همواره در مجموعه جهاد دانشگاهی سعی کردیم که الگوسازی خوبی کنیم که جوانان ما توانایی انجام کارهای بزرگ را داشته باشند.

وی با اشاره به احداث مجتمع فرهنگی – آموزشی جهاد دانشگاهی، گفت: این مجتمع با هدف برگزاری سمینارهای آموزشی و علمی در زمینی به مساحت ۵۵۳۲ مترمربع و در هشت طبقه در چابکسر احداث می شود.

رئیس جهاد دانشگاهی، با تاکید بر اینکه کارهای فرهنگی را باید در همه امور رعایت کنیم، یادآور شد: باید فرهنگ جهادی را که برگرفته از تعامل ایمان، علم، عمل و تلاش خستگی ناپذیر است را حفظ کنیم و منشا خدمات خوب در کشور باشیم.

محمد صفری ملک میان، نماینده مردم شهرستان رودسر در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه، اظهار کرد: احداث مجتمع فرهنگی-آموزشی جهاد دانشگاهی به رشد و توسعه منطقه کمک می کند و منجر به ایجاد پیوست های فرهنگی در سطح شهرستان رودسر می شود.

وی خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان نهاد برخواسته از انقلاب نقش ارزنده ای در تولید علم دارد که همچنان در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی و فناورانه خدمات قابل توجهی را ارائه می کند.

عکس: ابوالفضل شکری

Share