آرسن ونگر: از خدا خجالت می‌کشم اینقدر وقتم را صرف فوتبال کردم

آرسن ونگر در صحبت‌هایی عنوان کرد شاید وقف عمر خود به فوتبال کار اشتباهی بوده است که او در این سال‌ها انجام داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از سان، آرسن ونگر، سرمربی پیشین آرسنال که سال‌ها هدایت این تیم را بر عهده داشت در مصاحبه‌ای جالب درباره این که بعد از مرگ خود به خدا چه خواهد گفت و چه کارهایی در این دنیا کرده است؟ گفت: من به خدا می‌گویم من تلاش کردم که برنده بازی‌های فوتبال شوم. وقتی شما برنده می‌شوید باعث خوشحالی و شور و شوق میلیون‌ها هوادار تیم خود می‌شوید. گاهی احساس می‌کنم از این که فقط در زندگی‌ام فوتبال انجام داده‌ام می ترسم. بنابراین وقتی با خدا صحبت می‌کنم، کمی تظاهرآمیز است. شاید خجالت‌آور به نظر برسد که فقط زندگی خود را وقف برنده شدن در بازی‌های فوتبال کرده‌ام.

او ادامه داد: من احساس می کنم گاهی اوقات ممکن است بی‌معنی باشد که شما تمام زندگی خود را وقف چیزی کنید. با این حال فوتبال بخش مهمی از زندگی من بوده است و الان که چند سالی می‌شود از فوتبال دور بوده‌ام کمی احساس دلتنگی می‌کنم.

این مرد فرانسوی بین سال‌های ۱۹۸۴ تا ۲۰۱۸ به مدت ۴۴ سال متوالی به عنوان سرمربی کار کرد و نیمی از این دوره طولانی را به آرسنال اختصاص داد. او مطمئن نیست که بار دیگر به دنیای مربیگری بازگردد.

آرسن ونگر از نوامبر ۲۰۱۹ مدیر توسعه جهانی فوتبال فیفا بوده است. وی قرار است به‌زودی تغییرات اساسی در قوانین فوتبال را پیشنهاد دهد.

Share