معاون رییس‌جمهوری در رشت؛

کاستی های مسکن مهر با جدیت پیگیری می‌شود | ایران کارگاه بزرگ ریلی است

نوبخت با تاکید بر اینکه مشکلات پروژه مسکن مهر با جدیت پیگیری می‌شود گفت: در تلاشیم تا واحدهای با پیشرفت فیزیکی بالا تحویل متقاضیان داده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، «محمدباقر نوبخت» امروز(پنج‌شنبه، ۲۰ شهریور) در دومین روز از سفر خود به استان گیلان از فاز دوم پروژه مسکن مهر رشت بازدید کرد.

فاز دوم مسکن مهر دارای ۲ هزار و ۸۴۰ واحد در حال ساخت است که بین ۶۵ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

«محمدباقر نوبخت» در حاشیه این بازدید که با مطرح شدن مشکلات و دغدغه‌های این پروژه همراه بود با بیان اینکه پروژه مسکن مهر رشت پروژه عظیم ملی است که پیگیری می‌شود گفت: اقدامات مربوط به حوزه آب، برق و گاز این پروژه هرچه سریع‌تر انجام شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر اینکه مشکلات پروژه مسکن مهر با جدیت پیگیری می‌شود اعلام کرد: در تلاشیم تا واحدهای با پیشرفت فیزیکی بالا تحویل متقاضیان داده شود.

توسعه ایران با وجود تحریم‌‌ها

محمدباقر نوبخت» امروز(پنج‌شنبه، ۲۰ شهریور) در مراسم آغاز عملیات ریل‌گذاری راه آهن رشت_ کاسپین_ انزلی در ایستگاه فلکده رشت اظهارکرد: ریل‌گذاری و توسعه زیرساخت راه آهن در اکثر نقاط کشور در حال اجراست.

معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه با توسعه زیرساخت راه آهن در کشور امکان انتقال بار به وسیله خط ریلی از خلیج فارس تا دریای خزر مهیا می‌‌شود گفت: با توجه به تحریم‌ها و تهدیدهای موجود شاهد پیشرفت چشم‌گیر کشور هستیم و با این شرایط فعلی دشمن باید از دست ایران فرار کند.

وی با اعلام اینکه اکنون ایران اسلامی کارگاه بزرگ تولیدی و توسعه‌ای است تصریح کرد: مجموعه راه‌آهن رشت_ کاسپین_ انزلی نمادی از خط ریلی کل ایران است.

نوبخت با تاکید بر اینکه ثمره شیرین اجرای پروژه‌ها را در آینده شاهد خواهید بود خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش بود تا چرخ توسعه ایران را متوقف کند اما با اتحاد و وحدت ملت ایران تاکنون موفق نشده است و همچنان ایران در خط توسعه می تازد.

Share