جنیدی خبر داد:

ورود وزارت خارجه و معاونت حقوقی ریاست جمهوری به پرونده ویلموتس

معاون حقوقی رئیس‌جمهور، درباره حکم فیفا برای پرونده مارک ویلموتس گفت: تیم تشکیل شده از معاونت حقوقی به همراه وزارت خارجه و وزارت ورزش و جوانان، رسیدگی‌ها را انجام می‌دهند و در چارچوب مراحل اعتراضی، همه موارد را انجام می‌دهد و مبانی آن برای دفاع است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از برنا، «لعیا جنیدی»، معاون حقوقی رئیس‌جمهور، در رابطه با پرونده شکایت مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی ایران، گفت: معاونت حقوقی رئیس‌جمهور در این خصوص، تیمی را برای رسیدگی تشکیل داده و همه اسناد و مدارک در حال بررسی است.

او ادامه داد: فدراسیون فوتبال مستقل از وزارت ورزش و جوانان است و امور مربوط به آن نیز مستقل است، البته اگر در جایی از دولت درخواست کمک کند حتما مساعدت خواهد شد و حمایت می کنیم و طبیعی است، داوطلبانه هم این کار را انجام‌می دهیم.

جنیدی در رابطه با اینکه آیا این حکم قابل اعتراض است یا خیر، مطرح کرد: بله  حکمی که در این مرحله صادر شده قابل اعتراض است. باید همه تلاش کنیم مبانی و جهاتی که برای اعتراض وجود دارد را مطرح و تقویت کنیم، نه اینکه از اول اعلام باخت کنیم.

او همچنین گفت: باید اکنون که فرصت دفاع داریم، در موردش بحث و بررسی  صورت‌ گیرد و مبانی و موضوعات مرتبط با اعتراض را دنبال کنیم.

تیم تشکیل شده از معاونت حقوقی به همراه  وزارت خارجه و  وزارت ورزش و جوانان، رسیدگی‌ها را انجام می‌دهند و در چارچوب مراحل اعتراضی، همه موارد را انجام می‌دهد و مبانی آن برای دفاع است. باید خیلی خوب کار شود تا بتوانیم این پرونده را به نقطه مطلوبی برسانیم. جلسات برای رسیدگی باید به طور منظم، تشکیل  شود.

Share