رئیس پلیس فتا استان گیلان خبر داد

همسر موقت؛ عامل مزاحمت در شبکه اجتماعی واتساپ

رئیس پلیس فتا استان گیلان از دستگیری عامل ایجاد مزاحمت برای خانم جوان در شبکه اجتماعی واتساپ در رشت خبر داد و گفت: متهم همسر موقت سابق شاکی بوده و به انگیزه اختلافات قبلی اقدام به درج مطالب توهین‌آمیز و انتشار تصاویر وی در شبکه اجتماعی کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس پلیس فتا استان گیلان از دستگیری عامل ایجاد مزاحمت برای خانم جوان در شبکه اجتماعی واتساپ در رشت خبر داد و گفت: متهم همسر موقت سابق شاکی بوده و به انگیزه اختلافات قبلی اقدام به درج مطالب توهین‌آمیز و انتشار تصاویر وی در شبکه اجتماعی کرده است.

سرهنگ ایرج پورمستمند با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی شکایت خانمی جوان مبنی بر ایجاد مزاحمت اینترنتی توسط شخصی ناشناس در شبکه اجتماعی واتساپ و ارسال مطالب توهین آمیز و انتشار تصاویر خصوصی وی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از اقدامات تخصصی و اطمینان از صحت موضوع، متهم این پرونده را در شهر رشت شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: متهم همسر موقت سابق شاکی بوده و به انگیزه اختلافات قبلی اقدام به درج مطالب توهین‌آمیز و انتشار تصاویر وی در شبکه اجتماعی واتساپ کرده است.

سرهنگ پورمستمند با بیان اینکه پرونده به همراه متهم ۳۳ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد، در ادامه هشدار داد: این نوع از انتقام‌گیری‌های خانوادگی در فضای مجازی دارای مجازات قانونی برای منتشر کننده است.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان گیلان از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش فوریت‌‎ سایبری اطلاع‌رسانی کنند.

Share