معاون وزیر بهداشت خبر داد:

معوقات کارکنان وزارت بهداشت تا سه ماه آینده صفر می‌شود

سید کامل تقوی‌نژاد، معاون وزیر بهداشت، گفت: تمام تلاش ما این است که با همکاری سازمان برنامه و بودجه، معوقات پرسنل وزارت بهداشت تا سه ماه آینده صفر شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاون وزیر بهداشت، گفت: تمام تلاش ما این است که با همکاری سازمان برنامه و بودجه، معوقات پرسنل وزارت بهداشت تا سه ماه آینده صفر شود.

سید کامل تقوی‌نژاد، افزود: هدف و تلاش ما به همراه سازمان برنامه و بودجه این است که ظرف دو سه ماه آینده معوقات پرداخت کارانه کارکنان را تقریباً به صفر برسانیم و در چند روز آینده معوقات سه ماه کارانه پرداخت می‌شود و این حق همکاران ما است.

وی ادامه داد: همچنین تفکیک کارانه از اضافه کار، یک مطالبه به حق و مورد تاکید وزیر بهداشت است و ما وظیفه خودمان می‌دانیم که این مسئله را محقق کنیم.

تقوی‌نژاد گفت: اصلاح نظام پرداخت در دستور کار ما قرار دارد و پرداخت در یک چارچوب ساده به صورت آزمایشی در ۴ دانشگاه علوم پزشکی کشور اجرا می‌شود، اما نیازمند بررسی‌های بیشتر است و قطعاً طرح قاصدک را کنار خواهیم گذاشت.

به گفته معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، فوق العاده ویژه در ماه‌های آینده و تا قبل از پایان سال شامل حال نیروهای بهداشتی و درمانی می‌شود و به آنها پرداخت خواهد شد.

Share