مدیر روابط عمومی و امور بین الملل هلدینگ هپی لند معرفی شد

علیرضا بابایی به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل این مجموعه صنعت، فرهنگی و گردشگری انتخاب و در حضور مدیران ارشد کارخانجات هپی لند معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی هپی لند، با حکم احمد طاهری؛ مدیرعامل هولدینگ هپی لند، علیرضا بابایی به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل این مجموعه صنعت، فرهنگی و گردشگری انتخاب و در حضور مدیران ارشد کارخانجات هپی لند معرفی شد.

علیرضا بابایی کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی بوده و از فعالان حوزه رسانه در یک دهه اخیر است، وی سوابقی همچون اجرا در رادیو و تلوزیون، کارشناس و مشاور روابط عمومی در مجموعه های مختلف اقتصادی و فرهنگی، فعالیت رسانه ای در حوزه مطبوعات و خبرگزاری های برتر، سالها تجربه روزنامه نگاری، خبرنگاری و همچنین دبیری و سردبیری و عضویت در هیات تحریریه رسانه های مختلفی را داراست.

بابایی همچنین عضویت در هیات مدیره مدرسه عالی ارتباطات را در رزومه خود دارد و می توان به سوابق دیگر او در حوزه پژوهش ارتباطات ملی و آموزش دروس ارتباطات و چاپ مقالات و محتواهای رسانه ای اشاره کرد.

هلدینگ هپی لند به عنوان شرکت مادر، شامل کارخانجات پوشاک این مجموعه با ۵۲ شعبه در سراسر کشور، اقامتگاه های بوم گردی ماه سو، مرکز تجاری ۵ طبقه هپی مارت در منطقه آزاد انزلی، فروشگاه های زنجیره ای هپی لند با عنوان هایپرلند ، هتل های لوکس ملنیوم و مجموعه شرکت های معماری و دکوراسیون نوین تیرداد، در عرصه اقتصادی کشورمان حضوری فعال دارد.

Share