مدیرکل ورزش و جوانان گیلان؛

متقاضیان خرید سپیدرود تا شنبه تقاضا بدهند | اجازه انتقال امتیاز داماش به خارج از گیلان را نمی‌دهیم

مریم بخشی، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان اظهار داشت: تیم سپیدرود رشت شرایط واگذاری را دارد و مقرر گردیده تیمی با هماهنگی نهادهای مختلف و ذیربط برای واگذاری این تیم تصمیم گیری نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از برنا، مریم بخشی، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در خصوص شرایط واگذاری تیم سپیدرود رشت و روند آن اظهار داشت: یک تیم حسابرسی مسایل مالی تیم سپیدرود را مورد بررسی قرار داده و میزان بدهی‌ها و قراردادهای واقعی این تیم دقیقا مبلغ آن مشخص شده است و سپیدرود رشت تقریبا در شرایط واگذاری قرار دارد و افرادی هم از دو مسیر مختلف تقاضای خرید تیم را دارند و پیگیر هستند.

وی در خصوص تصمیم گیرندگان و نقش نهادهای مختلف در واگذاری سپیدرود، افزود: مقرر شده که کمیته‌ای تشکیل شود با هماهنگی فرمانداری شهرستان رشت، اداره کل ورزش و جوانان استان، هیات فوتبال گیلان و عزیزان حوزه ی نظارتی و امنیتی و نماینده‌ی محترم دادستانی تا بتوانیم با توجه به اینکه وضعیت مالکیتی سپیدرود نیز به سرانجام باید برسد در خصوص مالکیت این تیم تصمیم بگیریم.

بخشی ادامه داد: افرادی که تمایل و آمادگی خرید تیم را دارند می توانند درخواست خود را به صورت مکتوب به اداره کل ورزش و جوانان اعلام کنند و قطعا در کمیته مذکور مورد بررسی قرار می گیرد و اگر وضعیت مالی و امنیتی آنان مورد تایید قرار بگیرد قطعا می توانند در این مسیر به تیم سپیدرود کمک کنند.

وی افزود: تیم سپیدرود تیمی ریشه دار است و همه ی ما علاقمندیم که اتفاقات خوبی برای این تیم رقم بخورد و جایگاه خود را در لیگ های کشوری پیدا کند.

بخشی در خصوص دیگر تیم شهر رشت داماش گیلان و وجود متقاضیانی برای خرید این تیم و بردن امتیاز آن به خارج از استان گفت: در خصوص تیم فوتبال داماش گیلان تاکنون هیچ خریداری به اداره کل ورزش و جوانان استان مراجعه نکرده و قطعا هیچ فردی نمی تواند تایید کند که امتیاز تیم داماش که با سختی های فراوان کسب شده در استان گیلان و مدیر عامل و مالک این تیم زحمات زیادی را کشیده اند تا تیم به این جایگاه برسد به این سادگی امتیازش از استان خارج شود و ما در خصوص تمامی تیم های استان این حساسیت را داریم که باید همچنان حفظ شوند و در سطح استان فعال باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در زمینه ی روند بازسازی استادیوم عضدی رشت گفت: سکوهایی که ریخته شده بود در حال بازسازی است و روند بتن ریزی و شمع کوبی آن در حال انجام است. قرارداد پیمان با پیمانکار یکساله است. پیمانکار یک پیمانکار بومی است و بلافاصله پس از شروع قرارداد کار را آغاز کرده است خوشبختانه پروژه را به سرعت پیش می‌برد و تمام تلاشمان را می کنیم که اعتبارات سال ۹۸ را ظرف ۶ ماه به جمع بندی برسانیم تا بتوانیم اعتبار سال ۹۹ را هم که با زحمات زیاد مسوولین استانی و قول مساعدی که دکتر نوبخت برای تخصیص مرحله دوم اعتبارات عنوان کرده اند ان شاالله بتوانیم مبلغ بعدی را نیز با اعتبار ایجاد سه سکویی که کاملا ریخته شده جمع بندی کنیم و به بهره برداری برسانیم.

وی در خصوص جلسه ی امروز خود با فرماندار شهرستان رشت در خصوص تیم سپیدرود گفت: در مورد نهایی شدن نحوه انتخاب خریدار مواردی مطرح شد و متقاضیان محترم می توانند تا پایان وقت اداری روز شنبه ۲۹ شهریور ماه تقاضا و طرح و برنامه ی خود را به صورت مکتوب به اداره کل ورزش و جوانان استان تحویل دهند و در نحوه خصوص پرداخت بدهی های تیم سپیدرود و برنامه ای که برای پیشبرد شرایط و آینده تیم دارند به صورت طرح و برنامه مطرح کنند و درخواست های رسیده به اداره کل در کمیته ی ذکر شده مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت صلاحدید افراد در زمینه ی مالی و امنیتی تیم به فرد مربوطه واگذار خواهد شد.

وی تاکید کرد: امیدواریم واگذاری سپیدرود رشت با توجه به متقاضیانی که اعلام آمادگی می‌شوند تسریع گردد تا این تیم  فصل نقل و انتقال و شروع لیگ را از دست ندهد.

Share