مجلس یازدهم باز هم حاشیه ساز شد؛

ماجرای تحویل خودروی دناپلاس اتومات به نمایندگان مجلس

نماینده مردم تهران در مجلس در نامه‌ای اعلام کرد که از دریافت خودرو دنا پلاس که توسط بهارستان به برخی از نمایندگان به صورت قسطی داده شد، انصراف داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، روح الله ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس طی نامه‌ای اعلام کرد که از دریافت خودرو دنا پلاس انصراف داده است.

متن نامه ایزدخواه به شرح زیر است:

«معاونت محترم اجرایی مجلس»

با سلام و احترام

علیرغم درخواست اولیه، انصراف خود را از تحویل خودروی دنا پلاس اتومات اعلام می دارم. مقتضی است دستور فرمایند اقدام لازم انجام شود. ضمنا در صورتی که هزینه ای بابت این انصراف متوجه مجلس می‌شود، بفرمایید پرداخت نمایم.

در پی اعلام تحویل خودروی دنا پلاس اتومات توسط مجلس شورای اسلامی به نمایندگان متقاضی از سوی روح‌الله ایزدخواه، کاربران شبکه‌های اجتماعی به این موضوع واکنش نشان دادند.

عضو کمیسیون صنایع و نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از تحویل خودروی دنا پلاس اتومات توسط مجلس شورای اسلامی به نمایندگان متقاضی خبر داد و نوشت: «در ابتدای شروع مجلس شورای اسلامی فرمی برای خودرو به نمایندگان داده شد تا نوع استفاده از خودرو را انتخاب کنند که سه گزینه داشت:

١. استفاده از خودروی مجلس با راننده، که در اینصورت، هزینه ها حسب میزان کاربرد و طبق تعرفه (ساعتی ٣٠ هزار و روزانه ۵٠٠ هزار تومان) از دریافتی ماهانه نماینده کسر می شود.

٢. تحویل امانی خودروی صفر (پارس) به نماینده و عودت آن به مجلس در پایان نمایندگی، که در اینصورت پرداخت مبلغ مربوط به حمل و نقل (حدود ۵ میلیون)، از هزینه های دفتری ماهانه حذف می شود.

٣. فروش اقساطی یک خودروی صفر به نماینده (دنا یا پارس) که قسط آن از دریافتی ماهانه کسر شود.

بنده چون خودرو نداشتم (همسرم یک خودروی ام وی ام ١١٠ به ارزش فعلی ۵٠ میلیون تومان دارد) گزینه سوم و نوع خودروی دنا پلاس اتومات را انتخاب کردم.

قیمت تحویل این خودرو به نماینده، ٣٠٢ میلیون تومان و اقساط آن ٣ ساله است. سند آن هم حداقل تا یک سال بنام مجلس است و امکان فروش به غیر ندارد.».

Share