با اتهام لطمه به تمامیت و اعتبار فوتبال کشور؛

فعالیت معاون پیشین استقلال در فوتبال ممنوع شد

کمیته اخلاق اعلام کرد: “على خطیر” به دلیل “لطمه به اعتبار فوتبال ایران” از فعالیت فوتبالى محروم شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون سابق محمدرضا ساکت در زمان دبیرکلی فدراسیون فوتبال که پستی جنجالی و خارج از اساسنامه فدراسیون محسوب می‌شد، امروز از سوی کمیته اخلاق تا اطلاع ثانوی از فعالیت در فوتبال معلق شد.

کمیته اخلاق فدراسیون رای تازه خود را در خصوص معاون اسبق باشگاه استقلال صادر کرد.

به نوشته سایت رسمی فدراسیون فوتبال،بر این اساس با توجه به پرونده آقای علی خطیر مبنی بر نقض قوانین و مقررات که به تمامیت و اعتبار فوتبال کشور لطمه وارد کرده است مستندا به مواد ۲۳ و ۶۵ آیین نامه کمیته اخلاق دستور موقت مبنی بر منع فعالیت نامبرده در حوزه فوتبال صادر و اعلام می شود.

پیش از این زنوزی مالک باشگاه تراکتور اتهاماتی مبنی بر تبانی خطیر با وکلای خارجی پرونده های تیمهای ایرانی در فیفا علیه منافع طرف داخلی مطرح کرده بود که با این حکم گویا همه یا برخی از آن اتهامات مورد تایید قرار گرفته است یا سرنخ هایی مبنی بر واقعیت در آنها دیده شده است.

گفته می شود که خطیر در سوئیس هم سکونت داشته و دارد و خانواده وی نیز در آنجا زندگی می‌کنند. دلشات وکیل پرونده ویلموتس که در پرونده های تراکتور نیز وکالت باشگاه های ایرانی را داشت و در جریان کلیه این پرونده‌ها بازنده شد، با معرفی خطیر به طرف های ایرانی وصل شده است.

Share