با حکم شهردار رشت و حفظ پست سازمانی دستگاه مبدا؛

غلامعلی نیک فهم سرپرست معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت شد

شهردار رشت با صدور حکمی مهندس غلامعلی نیک فهم ‌خوب روان را با حفظ پست سازمانی دستگاه مبدا به عنوان سرپرست معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ناصر حاج محمدی با صدور یک حکم جدید، غلامعلی نیک فهم خوب روان را با حفظ پست سازمانی دستگاه مبدا به عنوان سرپرست معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت منصوب و حکم وی را ابلاغ نمود.

شهردار رشت در حکم انتصاب خود برای این مدیر جدید شهرداری اظهار امیدواری کرده که با اتکال به خداوند یکتا، با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری و رعایت صرفه و صلاح شهرداری و همچنین بهره مندی از کلیه ظرفیت های موجود در خصوص پیشبرد اهداف و ماموریت های سازمانی در راستای شرح وظایف مصوب، موفق و پیروز باشد.

همچنین آیین معارفه وی در نشستی با حضور شهردار رشت و معاونان و مدیران شهرداری برگزار شد.

 از سوابق اجرایی مهندس غلامعلی نیک فهم خوب روان می توان به معاونت اداره راه شهرستان صومعه سرا، رئیس اداره راه شهرستانهای صومعه سرا، ماسال، فومن، شفت، رودبار، بندرانزلی، رشت و همچنین رئیس اداره ایمنی و حریم راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان یاد کرد.

گفتنی استاصر حاج محمدی همچنین از خدمات مهندس محمدصادق رسولیان سرپرست پیشین معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت قدردانی و تشکر کرد.

Share