نماینده صومعه سرا در مجلس خبر داد؛

عملیات اجرایی فاز نخست چهاربانده کردن مسیر خمام به ضیابر با حضور نوبخت آغاز می‌شود

نماینده صومعه سرا در خانه ملت از اجرای عملیات فاز نخست چهار بانده کردن جاده خمام به پیربازار و ضیابر صومعه سرا باحضور معاون رییس جمهور خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاسید کاظم دلخوش در مراسم استقرار کارگاه احداث فاز اول چهار بانده کردن جاده خمام به پیربازار و ضیابردر نوخاله صومعه سرا گفت: این جاده یکی از جاده های مواصلاتی مهم مرکز استان به آستارا و آسیای میانه است که خطرآفرین و پرحادثه می باشد.

نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سال گذشته برای چهار بانده کردن جاده خمام به پیربازار و ضیابر به طول ۵۰ کیلومتر کد اعتبارات ملی اختصاص داده شده بود.

سیدکاظم دلخوش افزود: برای اجرای فاز نخست این جاده از پیربازار به نوخاله صومعه‌ سرا به طول حدود ۸ کیلومتر ۲۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافت.

وی گفت: اجرای عملیات فاز اول این طرح هفته آینده با حضور دکتر نوبخت معاون رییس ‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در هفته آینده آغاز می شود.

استقرار کارگاه و ماشین آلات راهسازی جهت عملیات اجرای چهار خطه کردن محور پیربازار به ضیابر در فاز نخست به طول ٧ هزار و ۶٠٠ متر و با اعتبار٢٩ میلیاردو ۴٠٠ میلیون تومان ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان صورت گرفت.

Share