چرا نمرات برخی داوطلبان آزمون استخدامی دخانیات گیلان صفر اعلام شده است؟!

عدم پاسخگویی شرکت دخانیات گیلان نسبت به اعتراضات داوطلبان درباره نتایج آزمون استخدامی

شرکت دخانیات گیلان و شرکت دخانیات ایران نیز علی رغم پیگیری های دیارمیرزا هر کدام مسئولیت اعلام نتایج و برگزاری آزمون را به گردن یگدیگر انداخته اند و هیچ کدام نیز حاضر به شفاف‌سازی در این زمینه نشده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نتایج آزمون استخدامی شرکت دخانیات گیلان درحالی نیمه اول شهریورماه اعلام شد که برخی داوطلبان در تماس با دیارمیرزا نسبت به نتایج اعلام شده اعتراض داشته اند.

پیگیری های دیارمیرزا در ابتدای کار در رابطه با اینکه چرا نمرات عمومی و تخصصی برخی داوطلبان صفر اعلام شده حاکی از این بود که یکی از دلایل این کار میتواند به خاطر عدم احراز شرایط داوطلبان نسبت به شرایط آزمون استخدامی نظیر عدم انطابق رشته تحصیلی یا مدرک آموزشی آنها با شرایط اعلامی باشد.

پس از انتشار این خبر و ادامه اعتراض داوطلبان، دیارمیرزا در تلاش بود که در گفتگو با مدیران شرکت دخانیات گیلان و شرکت دخانیات ایران این مساله را مورد پیگیری قرار دهد اما تا این لحظه تلاشها بی نتیجه بوده است.

در این بین شرکت دخانیات گیلان و شرکت دخانیات ایران نیز علی رغم پیگیری های دیارمیرزا هر کدام مسئولیت اعلام نتایج و برگزاری آزمون را به گردن یگدیگر انداخته اند و هیچ کدام نیز حاضر به شفاف‌سازی در این زمینه نشده اند.

برخی داوطلبان در تماس با دیارمیرزا و در اعتراض به اعلام نتایج اعلام داشته اند که اگر حائز شرایط نبودند چرا از ابتدا کارت شرکت در آزمون برای‌شان صادر شده است و از آنها مبلغی برای شرکت در آزمون دریافت کرده اند؟

برخی نیز به دیارمیرزا اعلام کرده اند که حائز تمامی شرایط بوده اند و رشته و مدرک تحصیلی آنها نیز کاملا با شرایط مندرج در آزمون مطابقت داشته است اما باز هم نمره آنها صفر اعلام شده است.

باتوجه به اینکه تاکنون تلاشهای دیارمیرزا در اینباره بی نتیجه بوده و مسئولان دخانیات تا این لحظه خود را موظف به پاسخگویی در این زمینه نداسته اند، از آن دسته از داوطلبانی که نسبت به نتایج اعتراض داشته اند تقاضا می شود که درخواست خود را با مدیریت بازرسی، حسابرسی داخلی و رسیدگی به شکایات شرکت دخانیات ایران(تلفن ۵۱۲۶۰)، اداره کل بازرسی استان گیلان(تلفن گویای ۱۳۶) یا دیوان عدالت اداری اعلام نمایند.

گفتنی است، آزمون استخدامی ویژه جذب بومیان استان گیلان در مجتمع دخانیات گیلان با حضور بیش از ۱۳۰۰ نفر از داوطلبان برگزار شد و در نهایت بیش از ۱۱۰ نفر جذب این شرکت خواهند شد.

داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت غیر پزشکی، برخورداری از تندرستی و توانایی لازم متناسب با وظایف، نداشتن سوء پیشینه عدم اعتیاد به مواد مخدر، عدم اشتغال به خدمت یا تحصیل و نداشتن تعهد خدمتی، بومی استان گیلان از جمله شرایط عمومی این آزمون بوده است.

همچنین این آزمون برای فارغ التحصیلان سه مقطع دیپلم، کاردانی و کارشناسی در رشته های مکانیک و برق برگزار شده است.

Share