از ساخت نماد لاهیجان تا ایجاد مراکز مشاوره شغلی؛

سوابق کاری و اهم برنامه های غلامرضا پورشعبان برای شهرداری لاهیجان

در ادامه جلسات بررسی صلاحیت نامزدهای شهرداری لاهیجان، غلامرضا پورشعبان ظهر روز شنبه یکم شهریور ۱۳۹۹ با حضور در محل شورا از برنامه های خود دفاع کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در راستای انتخاب شهردار لاهیجان توسط شورای اسلامی این شهر دکتر غلامرضا پورشعبان ظهر روز شنبه یکم شهریور ۱۳۹۹ با حضور در محل شورا از برنامه های خود دفاع کرد.

غلامرضا پورشعبان، متولد ۱۳۵۹ در شهر لاهیجان و دارای دکتری فیزیولوژی گیاهی از دانشگاه تهران است.

او با شعار هوای تازه و رسالت کارآفرینی برای صلح، کاندیداتوری خود را برای شهرداری لاهیجان را اعلام کرد و رزومه و مدارک خود را در ۵۱ صفحه به اعضای شورای شهر تحویل داده است.

از جمله سوابق کاری و فعالیتهای شغلی او میتوان به کارمند رسمی کمیته امداد امام خمینی (ره) بیش از ۱۵ سال، مدرس دانشگاههای علمی کاربردی، مدرس دوره های کارآفرینی و فنون مذاکره جهاد دانشگاهی، عضو و کارشناس رتبه یک سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، عضو انجمن گل و گیاه زینتی ایران و… اشاره کرد.

پورشعبان که داوطلب دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل بوده است اهم برنامه های ایشان برای شهرداری لاهیجان را تشریح کرد.

ساختن المان شهری مناسب به عنوان نماد لاهیجان در سطح کشور و جهان شناخته شود.(ساختن مجسمه ۲۰ متری عروسی که در یک دست چای و در یک دست دیگر کلوچه)می باشد در بالاترین نقطه شهر که از سرتاسر شهر قابل رویت باشد. نماد عروس برای معرفی لاهیجان بعنوان عروس گیلان و چای بعنوان شهر چای ایران و کلوچه بعنوان سوغات شهر و نشان از مردمانی میهمان دوست است.

سازماندهی، سیستم سازی و بهره برداری درست از امکانات موجود، ساماندهی محل تجمع کارگران روزمزد، ساماندهی اجاره دهندگان ویلاهای شخصی، ایجاد بازار سنتی شهر و ساماندهی دستفروشان پراکنده، جذابیت شهر برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی، توسعه فضای سبز و اهتمام به سلامت محیط زیست و شهروندان، گسترش فضای تفریحی و گردشگری: فکر نو و کار کارشناسی در زمینه گردشگری، تشکیل کارگروه بررسی راهکارهای رسیدن به شرایط شهر نوین و هوشمند در بلند مدت، جذب درآمدهای پایدار شهری، ساماندهی نیروهای انسانی موجود بر اساس نیازهای سازمانی، شایستگی افراد و سلامت کار، استفاده از فکر و ایده های نخبگان و دانشگاهیان در اتاق فکر. تقویت نهاد مطالعاتی و پژوهشی در شهرداری و استفاده از پژوهشهای دانشجویان دکتری، بکار گرفتن مدیران شجاع، کاردان و جهادی، ایجاد خانه گرم برای افراد بی سرپناه و کارتن خواب، توجه به نیازهای جانبازان و معلولین جسمی، کمک به کسب و کارهای نوین و ایجاد مراکز مشاوره شغلی رایگان در شهر و تعامل و همکاری لازم با ادارات، نهادها و سازمانهای دیگر از اهم برنامه های پورشعبان است.

Share