درگذشت تلخ هم تیمی ایرانی یورگن کلوپ

سرژیک تیموریان درگذشت

سرژیک تیموریان بازیکن پیشین تیم های فوتبال آرارات تهران، استقلال و ماینس آلمان به دلیل سانحه رانندگی به حالت کما رفت و درگذشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ورزش سه، چند سال قبل از اینکه آندو تیموریان در فوتبال ایران مطرح شود، برادر بزرگ‌تر او سرژیک چند سالی در تیم‌های آرارات و استقلال تهران درخشید و حتی به دسته۲ بوندس‌لیگا هم ترانسفر شد و مدتی با پیراهن قرمزو سفید ماینز آلمان درخشید.

سرژیک هم مثل آندو در پست هافبک‌دفاعی بازی می‌کرد و یک بازیکن جنگنده با قدرت بدنی بالا بود. او در زمان ناصر حجازی به استقلال آمد و در ترکیب تیم استقلال که سال۱۳۷۶ به قهرمانی لیگ آزادگان رسید، حضور داشت و به دلیل اسم و سبک بازی اش از محبوب‌ترینهای تیم حجازی هم محسوب می‌شد.او آرام و کم حاشیه هم بود و درنهایت با یک مصدومیت سنگین ار فوتبال کنار رفت.

سرژیک یک ماه قبل و درحالی‌که سوار بر موتورسیکلت بود به‌دلیل یک تصادف شدید در بیمارستان بستری شد و درحالیکه امید زیادی به بهبودی‌اش بود امروز درگذشت.
این ستاره سابق فوتبال ارامنه ایران  را در  عکس‌های فرشاد عباسی در کنار سیروس دین‌محمدی و دیگر ستاره‌های آن دوران استقلال مشاهده می‌کنید. تیمی که مهدی پاشازاده، احمد کعبیان‌پور، فرد ملکیان،  حمیدرضا بابایی، علیرضا اکبرپور، آتیلا حجازی، محمد تقوی، جواد زرینچه و فرهاد مجیدی را هم درخود داشت .چهره‌هایی که عزادار هم تیمی سابق شان خواهند بود. بازیکنی که انقدر خوب بود که یورگن کلوپ سال گذشته در نشست مطبوعاتی سوپرجام اسم او را به یاد بیاورد و درباره‌اش حرف بزند.


روحش شاد.

Share